GIVEAWAY

by - ledna 04, 2015


Hodně dlouho jsem žádnou soutěž nedělala a tak bych to ráda napravila. Dneska pro Vás mám Volare Eau de Parfum od Oriflame. Podle popisu by to měla být květinová vůně, která se hodí především na jaro  a léto a  v balíčku také najdete modro-stříbrný  náhrdelník :)



Co proto musíte uděla?

1)Sledovat blog přes  GFC
2)Napsat do komentářů pod jakým jménem blog sledujete a váš email
3) Napsat co by vám udělalo větší radost. Zda náhrdelník nebo parfém.
A nepovinně. Zda se vám nový vzhled blogu líbí a co by jste případně změnili

Giveaway ukončím 15.1 o půlnoci a výherce bude vybrán pomocí randomu.

Krásnou neděli všem, Gabriella

You May Also Like

56 komentářů

  1. No téda, slintám si tu, ne že ne. :) Tvůj blog mám moc ráda a nové záhlaví se mi líbí moc. Jsi holt nadaná a s tím nikdo nic neudělá. :D Vyhrát chci obojí, ale pokud to nejde, tak bych ráda rozšířila svou voňavou sbírku. :))
    Jo a sleduju jako Missy a můj mail je michaela.mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Blog sleduji pod jménem Daysy, můj mail je D.a.y.s.y@seznam.cz. Více by mi udělal radost asi parfém. :) Jinak vzhled je moc krásný, asi bych moc neměnila, jen třeba jednou za čas v záhlaví měnit fotky. :)

    Jinak zroveň zvu i na soutěž u mě, kde mám pro výherce krásné naušničky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji Tě přes GFC jako Ilka, mail: Ilka01(zavináč)seznam.cz
    Strašně moc se mi líbí ten náhrdelník, parfém je určitě taky super, i když ho neznám, ale větší radost bych měla z náhrdelníku, tyrkysovou barvu miluju. :-)
    Nový vzhled blogu je úžasný! Palec nahoru, že to není nic zimního, sněhu mám dost venku za okny. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. GFC tento účet, mail: natalia.gazova@gmail.com
    Súťaž sa mi veľmi páči, radosť by mi spravilo oboje, ale keby si musím vybrať, bol by to náhrdelník. Z takýchto výrazných mám len čierny, takže trocha farieb nezaškodí!
    A vzhľad je skvelý, tieto fotky patria z tvojich medzi moje najobľúbenejšie :-)

    OdpovědětVymazat
  5. gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz
    Asi bych dala přednost náhrdelníku,ale nepohrdnu ani vůní :)
    Vzhled blogu se mi líbí moc! Miluji černobílou kombinaci,černobílé fotky,mimichodem jestli jsi na fotkách v záhlaví ty,tak jsi nádherná! :) Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, nádherná giveaway!
    Sleduji přes GFC jako lenushenka a mail je lenka_jas@centrum.cz
    Strašně moc se mi líbí ten náhrdleník, ale radost by mi udělala i vůně. Jinak blog se mi líbí moc, nádherné fotky!!! Možná bych si trošku pohrála s pozadím, třeba zkusila jinou barvu, jinak nemám co vytknout!
    Vše nejlepší do nového roku, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Gábi, mám problém - nevím, co je GFC - leda KFC. Jinak sleduji jako renuška nebo reenade77, e-mail je reena.de@centrum.cz. No a ...
    parfém znám, patří do té sladší škály vůní, která mi nevadí, ale určitě bych spíš uvítala náhrdelník, který je jedním slovem BOŽÍ.
    Co se vzhledu týká - bude-li Tvé stránky pokaždé zdobit Tvá práce, budu spokojená vždy.

    A přeju krásný nový rok a ať se Ti daří všude, kde zrovna budeš, ať už je to tady v Čechách nebo kdekoliv jinde na světě :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda bych okusila tu vůni. :-) Design blogu se mi líbí moc! Nejsem sice moc zastánce zelené barvy, ale zvolila jsi opravdu hezký odstín, který mám zrovna ráda.

    GFC: Mycakestyle1
    EMAIL: kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj :) Štedrá a krásna giveaway, náhrdelník je úžasný, nosila by som ho s radosťou.
    Sledujem ako patty nightdream a môj email je patricia527@azet.sk
    Vzhľad blogu sa mi moc páči, dala by som iba čiernu farbu písma namiesto šedého. :)

    Prečítala som si u teba, že rada čítaš, skús sa pozrieť na môj blog, môžno sa ti zapáči. :)
    http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. blog sleduji pod svým jménem :-)
    mail pszycho@seznam.cz
    náhrdelník je prostě parádní, takže by mě více potěšil on :-D
    vzhled se mi moc líbí, je jednoduchý a v tom je právě hezký :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mne by udelala vetsi radost vune:) Blog se mi moc libi i pozadi, prave ta zelena se mi zda zajimava, ze neni nikde moc videt a tak prave utkvi v mysli :)
    Gfc: Missi Bialikov
    missi.bialik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Blog sleduji jako Péťa S., můj email je p.stenzelova@gmail.com :) Jinak co se týče cen, já bych dala přednost náhrdelníku, vůní mám díky štědrému Ježíškovy celoroční zásobu :D A vzhled se mi líbí, do záhlaví jsi zvolila jedny z nejhezčích fotek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, náhrdelník je krásny ten by mi urobil radosť velikú :) ja ťa sledujem ako Patrícia Klimentová a môj email je patkaklimentova@gmail.com :P si pekná a šikovná a tento blog má podľa mňa veľmi pekný dizajn nato, koľko má málo čitateľov ale myslím si, že dlho nepotrvá a bude nás tu 100 ;) pekný deň

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Ani nevím, co by mi udělalo větší radost. :) Mám ráda vůně právě sladší a ty, co vydrží déle vonět (jestli máš zkušenost s ní:D) a miluju modrou barvu, takže těžká volba. :) V případě výhry bych to nechala nejspíš na tobě a nechala se překvapit, protože mám ráda překvapení. :) Já nosím akorát pořád stříbrný řetízek od přítele. :)
    Na fotkách Ti to moc sluší :-* , změnila bych barvu pozadí, nemusím moc zelenou, ale to je věc názoru. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, sleduju tě pod jménem pastelka myslim nebo pod tímto účtem, ale myslím, že pastelka, byla bych ráda, kdyby jsi mi řekla pod jakým, moc se v tom nevyznám. :-)
    Každopádně by se mi víc líbil parfém, na doplňky si moc nepotrpím.
    Vzhled je fakt super, příjemnej na pohled, zelená je fajn, neni to nijak rušivý na oko.
    mail je : lussynda17@seznam.cz

    Měj se :-) pa

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Cecílie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Více by mě potěšil parfém. Jinak design se mi líbí, akorát to písmo mě ruší, zvolila bych spíš nějaké obyčejnější :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :-)
    mne sa páči ten náhrdelník je nádherný :))
    Design sa mi páči,je jednoduchý,pestrý a štýlový :)
    gfc mimlou
    email mimabn2@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz
    Cena je moc pěkná, větší radost by mi udělala voňavka.
    Vzhled blogu se mi moc líbí! Je přehledný a hezký na pohled :)

    OdpovědětVymazat
  19. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Větší radost by mi udělal asi parfém, protože květinové vůně, to je prostě moje :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nejsem na masivní náhrdelníky:)ale parfém bych přívítala s otevřenou náručí:D:)
    Sleduju pod tímto jménem:)
    terinkav.7@seznam.cz
    nemám ráda zelenou takže bych radši blog s jinou barvou ale jsem samozdřejmě jedna ze sta:)

    OdpovědětVymazat
  21. GFC : Tereza Brambůrka
    Email : bramburecek8@seznam.cz
    A větší radost by mi asi udělala ta voňavka, ale nevím jak voní :D tak možná ten náhrdelník, těžko říct :D

    OdpovědětVymazat
  22. sledujem ako Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    páči sa mi nahrdelník, ale urobil mii radost aj ten parfem ::)
    a novy desing sa mi paci.. mam rada zelenu..

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Veronika Tomášková
    Email: fakynn.blog@centrum.cz
    Vzhled je skvělý, ty fotky jsou naprosto dokonalé. :)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Veronika
    veronika-novakova@centrum.cz
    Větší radost by mi udělal Parfém, ale náhrdelníkem taky nepohrdnu..:)

    OdpovědětVymazat
  25. Oboje jsou krásné, ale přece jen bych možná raději parfém. :) (zapomněla jsem připsat a jelikož musíš komentář schválit, nemůžu ho smazat a napsat znovu. :) )

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji přes GFC jako Nikinkira :)
    Nikinkira@gmail.com
    Radost by mi udělalo obojí, ale jelikož už jeden podobný náhrdelník mám, tak by mi větší radost udělal parfém :)
    Vzhled je krásnej, jen bych možná trochu zvýraznila písmo, buď o odstínek tmavší barvou nebo tučnější barvou, já blbě vidím a delší odstavce se mi blbě čtou :D

    OdpovědětVymazat
  27. sledujem pod tymto učtom
    micka185@azet.sk
    Potešila by som sa obidvom ale asi viac parfému pretože tých není nikdy dosť :D :)
    nový design sa mi veľmi páči !

    OdpovědětVymazat
  28. GFC - tynka.kosulicova@seznam.cz
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    asi víc ten náhrdelník je boží :3
    a ne moc se mi tvůj blog líbí :)

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduju jako Ritterqa, l.modrovicova@seznam.cz.
    Větší radost by mi udělal parfém. Vzhled se mi líbí, fotky jsou pěkné a to pozadí se k nim chodí. V jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj :)
    väčšiu radosť by mi urobil parfum, keď som bola mladšia, vždy som ho chcela :D
    sledujem ťa pod týmto menom :)
    vzhľad je podľa mňa taký v pohode, jednoduchý, ale pekný :D
    razcestie69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Milenne Waver
    Email: milciska@seznam.cz
    A větší radost by mi udělala parfém. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji přes GFC pod jménem Klára Komrsová, email: k.komrsova@gmail.com ... Radost by mi udělalo obojí, o trochu větší ale náhrdelník! :-) Jinak vzhled se mi líbí, akorát některé menší písmo mi jde těžko přečíst (asi kvůli stylu písma).

    OdpovědětVymazat
  33. GFC - Natali H.
    email: n.hanuschova@seznam.cz
    Větší radost by mi udělal asi parfém, protože modrých věcí k náhrdelníku moc nemám, ale nějak bych to určitě sladila. :)

    Nejsem zde na blogu poprvé, pamatuji si i tvůj starý vzhled a tento se mi také velice líbí! :) Tvůj blog vypadá oproti jiným blogerkám velice originálně. Máš to tu přehledné a nepřeplácané, což na blogách oceňuji a taky žádné křiklavé, do očí bijící barvy. Tvé články jsou velmi zajímavé a moc se mi líbí tvůj styl. Ty jsi taky velice hezká, vypadat jako ty tak si pískám. Jinak výborná giveaway, z těch výher by měl mít radost každý, kdo by vyhrál! :)
    Přeji i nadále hodně štěstí jak s blogem, tak i v reálném životě. :)

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Jana Svobodová
    email : jana.svobodova97@seznam.cz
    Radost by mi udělal určitě mnohem víc parfém, na veliký náhrdelníky nějak nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: Veronika Jelínková
    email: veronika-jelinkova@outlook.com
    Radost bych měla z obojího, je fakt těžký se rozhodnout. Ale možná spíš parfém, ach jo.

    A nový vzhled se mi líbí, ta zelená je hrozně příjemná pro oči. :)

    OdpovědětVymazat
  36. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    libi se mi parfem

    OdpovědětVymazat
  37. Sára Novotná
    novotnacka.s@seznam.cz
    Asi bych měla větší radost z náhrdelníku, protože momentálně žádný pěkný nemám :)

    OdpovědětVymazat
  38. Sledujem cez GFC: L
    e-imal: l.clavel@azet.sk
    viac sa mi páči asi parfém :)

    OdpovědětVymazat
  39. GFC:†lou
    terka.holubova@gmail.com
    Väčšiu radosť by mi urobil asi náhrdelník, kedže som náhrdelníkový človek (:

    OdpovědětVymazat
  40. GFC: Veronika
    Vzhled se mi moc líbí, konečně blog, kterému nekraluje žůžová či obyčejná bílá :)
    Větší radost by mi nejspíše udělal parfém, takové výrazné náhrdelníky zatím nenosím...
    everoniczka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. sleduji jako Vendula Mikulková a můj mail je MikulkovaVendula@seznam.cz
    větší radost by mi asi udělala vůně, ale i ten náhrdelník vypadá velmi dobře :)

    OdpovědětVymazat
  42. GFC:Anett
    anuska128@seznam.cz
    Z obou bych měla radost, ale asi více náhrdelník :)
    Vzhled máš krásný :)

    OdpovědětVymazat
  43. Sledujem cez GFC cez tento účet :)
    lulu155@azet.sk
    Viac by ma potešil parfém kedže ja náhrdelníky moc nenosím a rada skúšam nové vone. :)
    Design sa mi páči len dátum kedy si pridala príspevok splíva s pozadím tak to by som zmenila ale už nič iné. :)

    OdpovědětVymazat
  44. ahoj, sleduji jako Lorein Simon, mail p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz
    oba dárečky se mi líbí, vůni používám už dlouho, je má oblíbená, tak možná bych měla větší radost z náhrdelníku. Nějaké to oživení obyčejného outfitu se vždycky hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Sledujem cez GFC ako Barborka
    Oba darčeky sa mi páčia, ale väčšiu radosť by mi asi urobil parfém :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. nikola orechovská :)
    mna by najviac potešil parfém, kedže náhrdelníkov mám až až :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. Tvoj blog som objavila iba dnes vďaka GA, ale veľmi sa mi tu páči, pekný dizajn :)
    viac by potešil asi náhrdelník, je v krásnej modrej farbe :)
    sledujem ťa ako Niki, môj mail: nikoleta.rebrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. GFC slovakovairca95
    Více se mi líbí náhrdelník protože ráda nosím statement náhrdelníky a modrý ještě nemám takže by se mi velmi hodil.
    Blog se mi velmi líbí.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Určitě by mi větší radost udělal parfém. :) Jinak design se mi líbí, je přehledný a zelenou mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Radost by mi udělal parfém i náhrdelník ale o malinko větší radost by mi udělal náhrdelník, takové nosím takže bych ho na 100% využila. :)
    Vzhled blogu je krásný! Určitě neměnit. :)

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: Sabina Jestrabova
    S.Jestrabova@seznam.cz
    Větší radost by mi udělal parfém. Nový vzhled je super, moc se mi líbí, nic bych neměnila. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduji jako Veronika M
    felisek05@seznam.cz
    Ještě nemám žádný takový náhrdelník , takže mě by udělal radost obrovskou :-)
    Vzhled blogu se mi líbí moc, je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Eve
    houdkovae@gmail.com
    Mám ráda náhrdelníky, tak asi spíš ten :)
    Vzhled je úžasný, hlavně to záhlaví :)

    OdpovědětVymazat
  55. GFC- Julie Suchánková, email- julasu@seznam.cz
    Větší radost by mi pravděpodobně udělal náhrdelník, protože jsem na šperky tohohle typu vysazená ^^
    A blog vypadá celkově moc hezky, jen.. já nemám úplně ráda zelenou, takže ta mi to trochu kazí :D

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com
    Tak mi se tedy líbí obojí, a jelikož má moje nejlepší kamarádka brzo narozeniny a šperky moc nenosí, tak by se mi pro ní asi více líbil ten parfém. Já osobně bych si vybrala asi náhrdelník. :)
    Vzhled se mi moc líbí, působí na mě takovým klidným, jemným a elegantním dojmem, oproti ostatním blogům je něčím originální a to se mi líbí, protože mi určitě Tvůj blog na nějakou dobu utkvěje v paměti.

    OdpovědětVymazat