New in my closet

by - ledna 15, 2015


Při stěhování jsem víc jak 3/4  skříně musela nechat doma. Byl to docela boj, ale nakonec se mi  podařilo zabalit. Až po nějaké době zjistíte, co všechno vám chybí a tak je občas čas si udělat radost něčím novým.

A co jste si v poslední době koupili vy?


Největší problém byly boty. Mám jich doma docela dost, ale bohužel v kufru  bylo málo místa. navíc se mi k mé velké radosti jedny boty asi po měsíci rozpadli. No neberte to. Takže jsem si nutně musela koupit nové.


Nutně jsme potřebovala nějaké kotníčkové boty na podpatku, ale protože jsem smolař tak jsem nikde nemohla žádné sehnat. Nakonec  mi mamka poslala jedny z ČR.  Takže místo toho jsem nakonec k narozeninám od drahého dostala tyto krásné baleríny, které jsem si sama vybrala.

Hned po balerínách následovaly tyto tenisky. Zkoušela jsem si je minimálně 4 krát než jsem se konečně odhodlala si je koupit, protože jsem si vůbec nebyla jistá je unosím, protože podobné tenisky jsem měla  naposled na střední a od té doby občas nosila jen kecky. Nakonec jsem vážně ráda, že jsem si je koupila, stáli pár korun a  pohodlnější boty jsem na noze dlouho neměla :)



Jako další dárek jsem dostala malou kabelku, kterou od té doby tahám úplně všude. Jen se mi do ní skoro nic nevleze. Ale to je  detail.


Víte jakou mám úchylku na  bižuterii. Takže jsem si nemohla pomoct a objednávala i sem. První dva jsem si koupila sama a třetí dostala od spolubydlcích:)



Nejnovější úlovek je šátek. Šátky skoro  nenosím, většinou jen šály, ale tenhle byl z tak příjemného materiálu a navíc a navíc mi v šatníku chyběla neutrální barva tak jsem si ho vzala :)



Vybrat si diář byl pro mě nadlidský výkon a ještě teď se divím, že jsem si nakonec nějaký vybrala.  Většinou se mi nic nelíbilo a ty co se mi líbily , tak na ty  jsme neměla. Takže jsem ráda, že jsme si nakonec koupila tenhle. Sice je menší než jsem chtěla, ale i tak postačí a už se těším až si ho vevnitř vyzdobím:)




A na závěr  moje skort šaty, které jsem také dostala od drahouše ještě ke kabelce a balerínkám a úplně se od nich zamilovala. Mají volné záda, jsou hrozně pohodlné a ani v nich nejsem moc macatá. A k tomu vínové sačko, které jsem si koupila  ještě  v předvánočních výprodejích. má úplně stejnou barvu jak baleríny.





PS: Omlouvám se, že poslední fotka neladí se zbytkem článku, ale bohužel jsem ji neměla jak jinak vyfotit.  A protože mi tu leží ještě pár věcí, tak pokračování příště:)

baleríny: New Look/ tenisky: Pennyes / kabelka : Pennyes/ náhrdelníky: Ebay/ šátek: Bershka / Diář Paperchase/ sáčko: New Look / Skort šaty : New Look

A co jste si v poslední době koupili vy?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Krásne náhrdelníky a balerínky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Balerínky jsou kouzelné :))

    OdpovědětVymazat
  3. Takže, brala bych snad úplně všechno - jen mít do toho tělo :-D. Ovšem pravda, botičky, šátek i náhrdelníky, vlastně i kabelička - na to figura může být jaká chce, takže co řeším? Každopádně skvělé dárky, skvělý vkus (jak jinak, že?) a KRÁSNÉ NAROZENINÝÝÝÝÝ!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne balerínky :) a náhrdelníky su tiež krásne :))
    BellesFleurs

    OdpovědětVymazat