New in - Leather heels

by - ledna 29, 2015



Znáte to když se jdete jen tak s přítelem projít a nejednou vlezete do prvního obchodu a tam si zamilujete.

Ve většině případech mám hrozný problém koupit si boty.  Téměř nic se mi nelíbí, případně když už se mi něco líbí tak mi to nesluší nebo  jsou nepohodlné. A když už se mi líbí, sluší a jsou pohodlné tak na ně nemám peníze!Takový začarovaný kruh.

Takže když jsem uviděla tyhle musela jsem je mít.  Měla jsme štěstí, protože měli poslední kus  v mojí velikosti. Navíc  byly kožené a ještě na ně byla  50% sleva. A teď potom co jsme si je už vzala na sebe můžu říct, že jsou opravdu pohodlné.  Jako bonus jsem si k nim koupila krásný svetr, který vám ukážu zase příště.

A teď ještě sehnat nějakou velkou černou kabelku se zlatými detaily. Máte nějaký typ?

PS : V menu najdete anketu týkající se obsahu blogu a byla bych ráda, kdyby každý hlasoval co ho nejvíc zajímá. Můžete si vybrat i více možnosti!:) Děkuji všem!

A čím jste si s poslední době udělali radost vy?:)










You May Also Like

5 komentářů

  1. nie sú náhodou zo Zary? Ja sa momentálne teším na ďalšiu výplatu lebo naposledy som si spravila radosť asi iba tým, že som si kúpila nový make up :D a to bola skôr nevyhnutnosť ako potešenie :D

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  2. Odkud jsou, Gábi? Ty u nás v ČR asi neseženu, že? Přesně takové bych si taky přála! :-)
    Za celý leden jsem si nic nekoupila a už mám fakt absťák (a zároveň pocit, že bych si za zkoušky něco zasloužila). :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z New Look, který sice v ČR není, ale přinejhorším mají e-shop. Já si tam v poslední době hrozně zvykla nakupovat:) A odměnit se je potřeba a když není za co, tak to pojmout jako cenu útěchy:D

      Vymazat

Instagram