Karolína

by - ledna 31, 2015


Tyhle fotky suším v počítači už  docela dlouho a upravovala jsem je postupně. Takže na nich můžete vidět jakou jsem zrovna v tu danou chvíli měla náladu. Málokdy se  mi stává, že bych upravovala fotky s takovým časovým dostupem.

S Kájou už jste fotky vidět mohli a protože jsme byli obě spokojené, tak jsme se rozhodli, že před odjezdem ( Já do Irska a Kája se chystala pracovně jako modelka do Koroji) nafotit ještě něco. byla jsme vážně ráda, že si Káťa dva dny před svým odletem udělala čas. Teď když už je  zase zpátky tak jsem konečně měla čas  fotky dodělat.

Fotili jme opět v Kroměříži,  akorát teď jsme neměla vybrané určité místo, ale  zastavila se tam, kde mě to zaujalo. Pánům u pneuservisu jsme zajisté udělali radost!:)

















You May Also Like

3 komentářů

  1. S tím upravováním fotek z jednoho focení s větším časovým rozestupem to mám úplně stejně. Někdy mi pak lidi ani nevěří, že to bylo focené všechno v jeden den. Fotky se mi líbí jak úpravou, tak po výrazové stránce a palec hore za to líčení á la škraboška na oči, je to originální! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky s Kájou se mi líbily snad všechny, takže ani tyhle nejsou výjimkou. A teď navíc koukám o kolik jsem přišla jak jsem byla bez pc:))

    OdpovědětVymazat