Black&White Karolina

by - ledna 19, 2015

Dneska mám pro vás jen jednu fotku a opět s  moji oblíbenou modelkou Karolínu. Mohla bych tyhle portréty fotit pořád  a neomrzelo  by mě to. Navíc mě možná v neděli čeká focení s Tamarou, která podle mě vypadá naprosto kouzelně. Taky jsem se konečně odhodlala napsat na jednu stránku a ozvalo se mi hrozně moc lidí a pokud  najdu odvahu tak  budou možná nějaké fotky i s chlapem, protože mi jich napsalo opravdu hodně. Hlavně dredatý houslista a model zaujal. Tak uvidíme:)


You May Also Like

5 komentářů

  1. Jak černobílý moc nemusím, tak tahle je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě BOMBA! Jak z titulky hogo fogo módního časopisu!

    OdpovědětVymazat
  3. děláš si srandu? tk krásné modelky máš? fakt luxus moc jim to sluší! všem! si úžasná fotografka! fakt LUXUS! souhlasím s renuškou - opravdu jak z titulku modniho časopisu! :)

    OdpovědětVymazat