Chci...

by - ledna 04, 2015

Už několik let si nedávám předsevzetí, protože jsem je nikdy v minulosti nebyla schopná splnit a byla jsem  pak na sebe akorát naštvaná, že nic nedotáhnu do konce. Ovšem rozhodla jsem se napsat aspoň to, čeho bych v  budoucnosti chtěla dosáhnout. A nehodlám se sebevraždit pokud se nezadaří:D



1.Chtěla bych být víc pozitivní. Víc se smát a mnohem méně se nervovat. Nerozčilovat se a nehádat se kvůli hloupostem  a celkově zapracovat na svém  negativním postoji.

2. Chtěla bych  mnohem víc fotit to co mě baví a naplňuje a spolupracovat s lidmi, kteří jsou na tom stejně jako já. A posouvat se dopředu, blíž ke svému snu.

3. Chci překonat  ten pocit úzkosti, který se dostaví vždycky, když mám mluvit anglicky. Ta chvíle kdy se mi většinou udělá tak špatně od žaludku, že se mi z toho chce brečet. S tím souvisí, že si chci  zlepšit angličtinu abych se byla schopná bez problému domluvit.

4. Chci víc číst.  Miluji čtení, ale minulý rok na to nebylo moc času a přečetla jsem toho nejmíň za posledních pár let a docela mě to mrzí.

5. Chci se víc věnovat blogu. Kromě fotek bych   sem tam ráda napsala  nějakou recenzi jak na kosmetiku, tak na knížku. A pokud  se podaří tak nafotit i nějaké outfit, ale to se ještě uvidí.

6.Už nějakou dobu nejsem spokojená s tím jak vypadám a  chtěla bych na tom zapracovat. Začít cvičit a stravovat se líp.

7. Chtěla bych si najít práci, která by mě aspoň trochu bavila. I když momentálně bych byla ráda za každou.

8. Chtěla  bych víc času trávit s přítelem, přáteli a rodinou.

9. Chtěla bych si konečně nechat udělat rukáv. Přemýšlím nad tím už opravdu dlouho a za tu dobu  už i jakž takž vím, jak by to mělo vypadat:)

A tady máte  aspoń shrnutí minulého roku. teda doufám, že jsou všechny fotky focené 2014. A s tím také souvisí poslední věci kterou bych chtěla.)

10. Chtěla bych víc fotit  všechno kolem mě:)


You May Also Like

6 komentářů

  1. Já si třeba už několik říkám, že přestanu mluvit jako dlaždič a začnu trochu přemýšlet, než promluvím. Bohužel marně. Ale letos jsem se zařekla, že se začnu vážně snažit, tak snad se mi poštěstí. A tobě taky držím palce, aby ti tvá přání vyšla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím mluvením jak dlaždič jsme na tom stejně:D A nic nepomáhá. Vždycky když se snažím tak se najdou lidi, co mě točí a já začnu bejt zase sprostá :))
      A moc děkuju!:)

      Vymazat
    2. Já jsem si díky chlapovi, který mě teď zajímá uvědomila, že je třeba s mluvou taky něco udělat. Minimálně se snažím nebýt před ním sprostá. Akorát horší je, že když jsou lidi kolem mě sprostí a padá pořád ty vole, serem na to atd. tak pak je člověk do toho vtažený hned. :D

      Vymazat
  2. Moc moc držím palce, ať to vše vyjde. :) Spoustu věcí máme společných.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím že pár věcí by se ti mohlo podařit, dobré je předsevzetí být víc s přáteli a s rodinou, taky se trochu věnovat sama sobě, a víc knížek taky neuškodí (pokud by se to netlouklo navzájem). Víc fotit? I to jde, dokonce v souladu se všemi body. Zaujal mě ten rukáv, o co jde? Rukáv ke svetru? Nějáká zapeklitá hádanka? :-)
    Myslím, že ten první bod, že budeš víc pozitivní, se vyladí sám od sebe, právě tím, že budeš víc s rodinou, víc s přáteli, víc fotit, víc číst - když se na všechno tohle vykašleš a dáš si totálně oddechový den, taky se nic hroznýho nestane. Lenošení jen tak je někdy fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Angličtina! Můj blok poslední 3 roky. Stále si říkám, že se někam přihlásím a začnu něco dělat, stále si neumím udělat čas. Každopádně ty to máš lepší tím, že jsi v "terénu". Nevím proč, ale pro mě je "léčba" šokem a za pochodu asi nejlepší způsob jak se do takových to věcí dostat. :) Držím palce ať pocity úzkosti překonáš a najdeš práci. :)

    OdpovědětVymazat