Top 2014

by - prosince 28, 2014

Dnes pro Vás mám pravděpodobně poslední článek v tomto roce. Rozhodla jsem se ho věnovat opět fotkám. Konkrétně těm se kterými jsem za celý ten rok nejvíc spokojená.

Vím, že mám většinou úplně jiný vkus než Vy, ale doufám, že se Vám vybrané fotky budou líbit stejně jako mě. Budu ráda když mi do komentářů napíšete které fotografie zaujali nejvíc Vás a proč. :)


Užívejte si posledních pár dní tohoto roku, Gabriella
Leden

Zdenka
Moje nejoblíbenější zimní focení. Domlouvali jsme se skoro 3 měsíce a nakonec jsme fotili v den kdy bylo téměř 20 pod nulou, takže mi při focení málem upadli ruce a Zdence i nohy protože měla  otevřené plesové boty!:)





Únor

Veronika
S Verčou už jsem měla možnost fotit minulý rok a tak bylo super, když byla příležitost nafotit něco znova . Krásně nám svítilo sluníčko a ještě lepší byl ten mráz!:)





Březen

Martina
S Marťou bylo focení  vážně zážitek! Nepoznala jsem nikoho tak bezprostředního jako je ona:)





Duben

Giang
Myslím, že nemusím říkat nic. Je dokonalá.



Červen

Adriana
Fotit ségru je občas za trest. Hrozně se u toho hádáme, protože mě rozčiluje její přístup, ale stejně pak vždycky vznikne  aspoň jedna fotka, z které jsem opravdu nadšená.


Pavlína
S Pájou jsem měla možnost fotit dvakrát. S její první fotkou jsem vyhrála kurz u Make-up Institute Prague, ovšem tahle je nejlepší!:)



Červenec


Aneta
Měla jsem možnost strávit celý den focením v zahradách v Kroměříži a vznikla tahle fotka z které jsem i po půl roce stále nadšená!


Lucie
Ve spolupráci se skvělou Gabčou z amazing-beauty.blog.cz  vznikla tahle skvělá fotka. U ní se setkávám s dost rozporuplnými názory. Ovšem já ji miluju!)






Karolína
Káju už všichni znáte a já bych sem mohla dát snad všechny její fotky!:)






Srpen

Gabriela
Je fajn mít modelku, která jen nečeká až jí řeknete co má dělat, ale také se sama zapojuje. A takové focení bylo s Gabčou. Nejlepší bylo, když na nás chtěli zavolat policii, že jste vstoupili na soukromý pozemek:)


Jana
Šli jsme fotit k rybníčku, který jsme náhodou viděla z autobusu. Bohužel ve výsledku bylo mnohem ošklivější a navíc hluboký než  měl být. Nakonec z toho vzniklo tohle!:)





Září

Petra
Péťa je jedna z nejzajímavějších tváří kterou jsem fotila:)


Říjen

Tereza
Jedno z posledních focení  v Olomouci bylo s  Terkou.




Prosinec

Andrea
Moje úplně poslední v tomto roce. Nemohla jsem si přát lepší modelku. Andrea byla kouzelná!


You May Also Like

5 komentářů

  1. Mě se líbí všechny, ale fotky Káji jsou stejně nejkrásnější!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tady poprvé, ale prohlídla jsem si některé fotky a musím říct, že opravdu nádhera!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny holky a fotky jsou nádherné!!! Nejvíce mě zaujala Lucie a Karolína, naprostá paráda!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou fantastické, ty barvy a to světlo! Ale také modelky jsou krásné, a zajímavé, moc se mi líbí ta lesní víla, ale i maskovaná perlová žena je krásná. A vůbec, zajímalo by mě, kde berete, holky, ty šaty a kostýmy - z půjčovny? Nebo z nějakého divadelního kroužku? Parádní šaty i ozdoby.

    OdpovědětVymazat