Stunning Lucie

by - prosince 23, 2014

Už nějakou dobu se odhodlávám k tomu abych nechodila fotit  jen Češky, ale i cizinky. Zatím na to, ale pořád nemám nervy. Měla bych se sebou něco dělat. Ale dost. Od Nového roku začnu! Jako fakt!


Při projíždění fotek, jsem si všimla, že jsem vám neukázala  fotky s Luckou a rozhodla jsem se to napravit. Focení jsme plánovali hodně dlouho, ale furt do toho něco lezla, ale nakonec se stejně zadařilo. Fotilo se v příšerném vedru, žrali nás komáři, pálily kopřivy a celkově by to člověk neoznačil za zrovna příjemný zážitek. Ovšem Lucka byla úžasná. Byla hrozně milá, dělala  všechno, co jsem chtěla a nestěžovala si. Takže i když už je to několik měsíců, tak když si na focení vzpomenu, hned mi to zlepší náladu:)

Při tomhle  focení jsem  měla možnost i líčit a co se týče fotek v černých šatech, tak Lucku i oblékat. Opět jsou to dvoje šaty dohromady:)

 PS: Kdyby vás zajímalo proč dávám vždycky anglické  názvy, tak je to proto, že tento font nemá háčky a čárky a mě hrozně irituje, když jedno písmeno narušuje celý nadpis!:)
















You May Also Like

6 komentářů

  1. První slovo, které mě napadlo, když jsem si začala prohlížet fotky, je "éteričnost". Nádherný něžný vílí nádech, atmosféra, opravdu pohlazení pro oči i pro duši. Krásná práce, Gábi!

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle série se mi líbila už na FB a už se těší, co nafotíš příští rok!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, aj šaty :D Lucka ti robila dokonalú modelku.
    Aj mne vadí, keď jedno písmeno kazí celý nadpis alebo nejaký text :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou opravdu nádherné :). Tak to tě moje nadpisy musí iritovat ještě víc! :D Asi bych se nad těmi háčky měla taky zamyslet, ale nějak se těch českých názvů nechci vzdát..

    OdpovědětVymazat
  5. prekrasne fotky!

    Pozyvam na vianocnu giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat