First Irish photoshoot

by - prosince 20, 2014

Mám za sebou pár špatných dní, kdy jsem  byla naprosto vystresovaná z toho, že nemůžu najít práci, že nejsem schopná komunikovat a celkově, že se moc nedaří. No ale už se to snad obrací k lepšímu. Holt začátky jsou občas o dost krutější než si člověk představuje. 

A teď k tomu pozitivnímu. Mám za sebou už dvě focení a dneska bych vám ukázala část fotek z jednoho z nich. Fotilo se u moře ( Howth- fotky z předchozího výletu můžete najít v archivu), mrzlo a celkově byly samé ideální podmínky. Ovšem nakonec jsme fotili téměř 4 hodiny a i  přesto, že jsme u toho málem zmrzli a Terce nateklo do bot jsem nakonec s výsledkem spokojená.

A jedno vám můžu říct už teď, že až bude aspoň trochu jarní počasí, tak se můžete těšit na další fotky z tohoto krásného místa. I když možná bych mohla donutit někoho vlézt do vody už teď:D





Nemám ráda fotky, kdy na modelku přímo svítí sluníčko, ale u téhle fotky se mi to vyjímečně líbí. Navíc když mi Terka na fotce připomíná Lemon z Hart of Dixie :)







Doufám,že se vám budou fotky líbit a napište mi koho vám Terka připomíná. Mě už totiž napadli tři známé herečky nebo modelky:)



You May Also Like

10 komentářů

  1. Jasná Lemon! :-D Ani jsem si nemusela číst popisek a hnedka mi to taky naskočilo! :-) Krásné fotky, Gábi!

    OdpovědětVymazat
  2. Dotky jsou nádherné! Vyplatilo se mrznout :) Hlavně ta první mě úplně okouzlila.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky :) Irské pobřeží tomu dodává neskutečné kouzlo.wow. moc se těším na další... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Přenádherné fotky. A vážně je modelka na té první hrozně podobná Lemon! :D

    Zvu tě na: http://www.lespetiteshipsters.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky, nevím, jak to děláš, že ti modelky vždy vypadají tak uvolněně :) já mám pořád pocit, že jsou ze mě v křeči :D Jinak mi slečna připomíná Táňu Kuchařovou, skoro jsem si napřed myslela, že je to ona :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ze mě ze začátku bývají taky, ale jak furt melu tak pak už nemají strach, že je ukousnu:)
      Jinak joo tak Taťána byla úplně první kdo mě u focení napadl:))

      Vymazat
  6. Úžasné fotky! Nejvíc se mi líbí ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow!
    Dokonalý fotky, dokonalá modelka, dokonalá fotografka!!!! :))

    OdpovědětVymazat
  8. V herečkách se nevyznám, ovšem slečna je půvabná, že by mohla být nejen herečkou, ale rovnou modelkou. Krásná práce - promiň, že se opakuji, ale na tohle nic jiného napsat nejde!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný fotky a krásná modelka, ovšem nikoho mi Terka nepřipomíná. :p

    OdpovědětVymazat