Christmas list

by - prosince 12, 2014

V rámci vyvolání dobré nálady  se mi podařilo asi na pátý pokus vytvořit na polyvore.com wishlis.  Tak dlouho mi to trvalo proto, že jsem vždycky koláž dělala akorát ve photoshopu a na polyvore narazila teprve včera:)

Tak tady máte, co by udělalo radost mě:)



Klobouk - Nikdy jsem si nemyslela, že bude problém sehnat  klobouk. Samo o sobě je klobouků  všude dost a ač se trochu divím tak mi většina z nich i sluší, ovšem nastává problém že jsou mi plně všechny velké. Většinou mají všude jednu  univerzální velikost a když už někde mají víc velikostí stejně žádná není tak malá aby mi dobře seděla. A to už jsem si těch klobouků vyzkoušela nejméně 30.

Parfém Thierry Muggler Alien- Miluji ho. Stačilo abych si k němu před pár měsíci čichla a od té doby ho chci. Problém je, že příteli vůbec nevoní a já dostala jako předčasný dárek k vánocům už  dva parfémy, takže na další  vážně nemám nárok:))





Šála - Chtěla bych nějakou krásnou dlouhou teplou šálu a  viděla jsem nádhernou v H&M  a už si an ni brousím zuby:)

Rtěnka MAC z nové kolekce The Rocky Horror Show v odstínu  Sin. Sice  jsme ze začátku enbyla moc nadšená z obalu, ale už mě to přešlo:)

Přehoz ( nebo jak se tomu říká?) - Všude jich mají hrozně moc  a pěkné a teplé. Kdybych an to měla koupila bych si je všechny :)

Diář - Už  více než dva měsíce hledám diář, který by mě zaujal a nezruinoval mě. Kombinace, co moc nejde dohromady a už z toho začínám být znechucená. Co se týká diářů jsem hrozně nerozhodná. Navíc jsem se zamilovala do tohohle, který můžete koupit na forevernew.com za lidových 50 dolarů. No nekupte to.

Tenisky - věřte nebo ne tak poslední sportovní tenisky  jsem na sobě měla naposled na základce. Nejsem holt  sportovní typ. Ovšem nedávno jsem si jedny v obchodě zkusila a byly tak pohodlné, že jsem si řekla že si nějaké pořídit. Sportovat v nich nemusím že, hlavně že se mi bude dobře chodit :)

Přípravky od Toni&Guy -  O vlasy se nestarám prakticky vůbec, takže tomu co mám na hlavě se snad ani vlasy říct nedají. Ovšem nedávno jsem četla recenzi na pár přípravků právě od Toni&Guy, která je určená pro jemné vlasy a řekla si, že bych je mohla vyzkoušet:)

Objektiv Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC - Před nějakou dobou se mi rozbil seťák a už dlouho předtím jsem ho chtěla nahradit tímto objektivem. Takže začnu šetřit a  třeba si ho budu moct příští rok koupit:))

A  víte, co mě bude mrzet? Že nenajdu pod stromečkem žádnou knížku. Vždycky to byly jedny z nejoblíbenějších dárků a dostávala jsem jich pěknou zásobu. Angličtina už mě začíná srát!

Jdu přepočítat obsah mé ubohé pokladničky a vy mi zatím napište, co by udělalo  radost Vám. Budu se těšit :)


  1. Krásný víkend všem, G.







You May Also Like

3 komentářů

  1. Thierry Muggler má vždy tak nádherné flakonky parfémů :)
    skvělý wishlist!

    OdpovědětVymazat
  2. Tamrony jsou výborné, taky doma jeden mám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Toni&Guy mě taky láká, ale ta cena už moc ne. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram