Pár pozdravů z Dublinu

by - listopadu 10, 2014

Už je to skoro týden, co tu straším a kromě občasných panických záchvatů úzkosti  jsme zatím v pohodě.


A teď pár věcí:

  • Irové jsou moc milí a neustále se omlouvají. A když milí nejsou tak to  rozhodně nebudou Irové. 
  • Milují Penneys, což je irská obdoba Primarku. Ani se jim nedivím, taky bych ho milovala, kdybych měla práci a tím pádem i peníze na utrácení:)
  • Všichni mluví hrozně rychle  a docela mě to sere, protože jim absolutně nerozumím. Už chápu lidi, kterým vadilo, že rychle melu:D
  • Neustále tu prší! nebo vlastně ne, ono neprší, ale většinou jen mrholí což mě sere ještě víc. A i když jsem to dopředu věděla, furt se s tím nemůžu srovnat :)))
  • Ve všech obchodech dostáváte papírové tašky, což v kombinaci s tím, že neustále prší je docela  špatnej vtip!:D
  • To, že v Británii  jezdí nalevo jsem věděla, bohužel mi nedošlo, že to bude i tady. Ale v centru je na každým přechodu napsáno  buď "look left" nebo "look right". Pro takové lidi jak já:D
  • Když se bavíte s čechem co tu žije déle musíte si zvyknout, že mluví  sice česky, ale sem tam   vkládá anglicky slovíčka. Viz:   Máme volný double room,  ale je to bez billů. Na otázku jak bylo v práci se dočkáte odpovědi. No docela busy:D
Když opomeneme déšt, rychle mluvící lidi kterým absolutně nerozumím a obchody do kterých nemůžu chodit, protože nemám peníze tak je to tu fajn. Miluju ty jejich cihlové domky a  ze srdce nesnáším rozdělené kohoutky na teplou a studenou vodu:))

You May Also Like

2 komentářů

  1. Připadá mi to, jako bych někdy v poslední době vynechala nějaký článek, což je zvláštní, jelikož jsem to několikrát kontrolovala a opravdu jsem všechny četla - nebo jsem slepá a vážně jsem nějaký přehlédla? -, protože absolutně nechápu, co děláš v Dublinu. Vím, že jsi poslední dobou psala něco o odjezdu a pilování angličtiny, ale myslela jsem, že jedete do Anglie na dovolenou! A ty tam přitom teď bydlíš? Na jak dlouho? Přítel jel taky??
    Jinak já teď dělám v hotelu a jak vlastně v pracovní době mluvím jen s cizinci, taky už mi ta angličtina leze na mozek. Trochu se za to stydím, když je čeština můj rodný jazyk a já ho takhle przním. Tuhle se mi třeba podařilo říct něco jako "jsem about to kýchnout". :D "Double room", "bill" nebo "check in" jsou už naprosto běžný výrazy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ani nic nepsala, protože jsem to nechtěla zakřiknout:D Ještě teď mám strach abych za pár týdnů nelifrovala zpátky:D
      Jinak jsme tu s přítelem spolu a máme v plánu tu být do konce července, když se zadaří:))

      Vymazat