Dublin - Howth

by - listopadu 24, 2014

Táhneme to na třetí týden  a i když se mi to pořád líbí začínám být otrávená z toho procesu "Hledání práce". Poslední pohovor byl dost slibný a vypadalo to, že mě vezmou.  A ono prd. Potřebuji práci, nebo spíš práci chci. Přeci jen flákání už mě nebaví a navíc mám hrozný absťák po nakupování. A teď jako bonus příšernou kocovinu a pocit, že kdybych si odpsutila ty 4 vína ( ano nic nevydržím.Tak bych si mohla koupit ty krásné kozačky ke kolenům, které stáli úplně stejně a ještě by mi z nich nebylo druhý den zle! Good job Gábino!

A konečně jsme před pár dny zase objevila svůj starý profil na Asku a hrozně mě zase chytlo odpovídat na všechny možné otázky. http://ask.fm/GabrielaP15 :)

A teď pár fotek z našeho posledního výletu do přístavu!:)












You May Also Like

5 komentářů

  1. Krásné fotky, dýchá z nich parádní atmosféra!
    Přeju Ti, ať se to brzo zlomí a najdeš práci přesně takovou, jakou si přeješ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi, já ti tak závidím, že jste se k tomu dokopali a jeli. Já si budu představovat že tu výpověď v práci konečně dám a přijedu za vámi:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky vypadá to tam kouzelně. :-) A držím ti palce ať se ti konečně nějaký ten pohovor podaří.

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, práce příjde v pravou chvíli, uvidíš. Držím pěsti a posílám ohromnou podporu, ale také chválu fotek, protože jsou fantastický. Nádherně jsi zachytila atmosféru místa, opravdu paráda.
    Ať se daří!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, fotky moc chválím, úplně z nich dýchá ta atmosféra, mám z nich úplně kouzelný pocit, čekám, že za chvíli na mě někde bafne skřítek nebo trol.
    A držím palce, co se týče práce. Snad něco dobrého seženeš.

    OdpovědětVymazat