Aneta

by - listopadu 28, 2014


Dneska tu mám pro vás fotky Anety, kterou jsem v ČR fotila naposled. Vyšlo nám krásné počasí, narazili jsme na pěkná místa a když to ak vezmu, tak jsem si nemohla lépe vybrat. Navíc jsem se s Anetou domlouvala asi půl roku, takže jsem byla ráda, že to klaplo  a dopadlo to podle  představ.

Když je řeč o tom focení, tak se musím přiznat, že mi to hrozně chybí. Jediné co fotím je okolí a to mě moc nenaplňuje. I když  brzo bych měla fotit chlapečka našich spolubydlících. Tak jsem na to zvědavá. Plus  si  píšu s jednou irskou slečnou. Ale mám strach, že ji nebudu rozumět, že si budu připadat jako kretén atd. No ale dost řečí. doufám, že se vám fotky s Anetou budou líbit!:)

Užijte si víkend, G.
 ask|fb page|














You May Also Like

4 komentářů

  1. Wowww, Anetka je moc krásná a tobě se fotky moc povedly! To stýskání i strach z jazykové bariéry naprosto chápu. Ale časem bude vše lepší. Budu se těšit na další fotky. :) A držím ti palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, nádherné fotky, perfektní modelka i fotografka, jsi vážně šikulka :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Aneta je krásná, ale ty fotíš dokonale! Například ta fotka, kde jakoby spí v listí (:D), je celá dokonalá, a je jich víc! :)

    fashion-lists.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Instagram