V jednom kole

by - října 03, 2014

Čeká mě hodně divoký měsíc. Pomalu  a jistě jsme se začali věnovat věcem kolem našeho odjezdu, takže naší zábavou je teď hledání co nejlevnějších letenek, smolení  pořádného CV,  v mém případě taky dohnat z angličtiny co se dá a ještě hledat bydlení, což se kromě mé angličtiny zatím ukázalo jako největší problém. Když opomenu, že bydlení je na našeho poměry opravdu nechutně předražené, tak  z 95 % nikde nechtějí páry, což jsme jaksi nečekali.  Přiznám se, že už teď jsem podělaná, že nikomu nebudu rozumět, nikdo nebude rozumět mě a po večerech budu doma bulit. Bože dej, ať si ta najdu brzo nějakou práci.


Navíc nás čeká ještě stěhování z Olomouce,  poslední návštěva ve Špindlu a  mě jako bonus kupa fotek, co musím stihnout udělat a to mám ještě naplánovaných pár focení. Trochu jsem to neodhadla. No, ale rozhodně se nebudeme nudit:)

A aby nebyla taková nuda, že do vás cpu horem dolem svoje řeči, tak tu mám pro vás ukázku z dvou focení.

Na prvních fotkách je Terka, kterou už jste na mých fotkách mohli vidět někdy v lednu, a protože focení sní bylo skvělé, tak jsme byla ráda, že jsem si to mohla zopakovat. Opět jsem měla možnost i líčit :)

Jaká verze se vám líbí víc?:)

 



A na závěr tu mám pro vás Péťu. A k ní nic říkat nebudu. Protože je kouzelná! I Péťu jsem měla možnost líčit.
A jen malá vsuvka.  Obvykle na fotky žádný podpis nedávám , ale protože   jsem fotku vyfotila jako tele, tak mi na pravé straně zůstalo až moc místa a  s podpisem se to aspoň trochu ztratí!:))



You May Also Like

1 komentářů

  1. Přeju hodně sil, ať to všechno v pohodě zvládneš! A za mě je rozhodně lepší barevná verze Terky. ;-)

    OdpovědětVymazat

Instagram