Svatba S&S

by - října 10, 2014

A tady máte poslední  fotky ze svatby Simči a Sultana. Jak už bylo jednou řečeno, tak svatba to byla krásná a chci  fotit víc takových lidí. Pozitivně naladěných.

V poslední době mi přijde, že všichni chtějí všechno a nejlépe zadarmo. A ještě ke všemu hned. Přiznám se, že dost často mi lezou lidi krkem. Občas se divím sama sobě, jak moc si řeči jiných lidí beru.























Teď pár portrétovek :)




















You May Also Like

5 komentářů

  1. Ty jsi vážně hvězda, Gábi. Zaprvé vážně obdivuji tvojí odvahu jít fotit svatbu sama, zadruhé neskonale obdivuji tvojí práci... vlastně jsi mě taky tak trochu přivedla k focení, sleduji tě snad už milion let a prostě si říkám, že když jsi se mohla ty vypracovat v nejúžasnějí fotografku, tak to můžu dokázat taky! Moc ti fandím a doufám, že nebudeš zahálet ani v cizině ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jak moc si mě potěšila a zlepšila mi den!! Děkuji moc!:)

      Vymazat
  2. Nadherne fotky, krasni novomanzele :) libi se mi, ze nevesta nema tradicni bile saty, ale zvolila neco jineho, netypickeho, pusobi to fakt moc pekne vsecko :) uzasna vyzdoba, vsecko je perfektni, nebo to tak na me z fotek alespon pusobi. i to ze vsichni jsou usmevavi a vse vyslo podle jejich predstav :) takova svatba musi byt snem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) byla to vážně nejhezčí svatba za poslední dobu:))

      Vymazat
  3. téda, tak tohle je dokonalé! nádherné fotky, smekám! :) dlouho jsem neviděla tak krásné portréty...:)

    OdpovědětVymazat