Bude mi to chybět...

by - října 27, 2014

I když jsem poslední době nebyla vždycky spokojená, stejně mi bude focení chybět. Budu doufat, že se během pár měsíců zorientuji a zase se vrátím k focení aspoň vlastních věcí:)

Má tu pro vás pár vybraných fotek z uplynulých focení:)


Karolína.
Káju už jste tu vidět mohli i když focení bylo v poněkud jemnějším stylu. Fotky z minulého focení najdete TADY.
Jsem toho názoru, že každý může na fotkách vypadat dobře, jen se musí trochu uvolnit a užívat si to, ale Kája  si prostě stoupne, nějak se zatváří a je to super. Navíc ve svých 16-ti letech to má v hlavně srovnané a  jde si za tím co chce, což  se u většiny holek v tomhle věku říct nedá :)
Ale teď k fotce, Fotilo se brzo ráno  v Kroměříži, kdy jsme šly a šly až narazily na nějakou starou zarostlou louku, kde byl vedle jako bonus pneuservis. Pánové z nás měli evidentně radost!:D
Opět jsem dělala jak make-up tak styling:)






Pavlína
Hrozně dlouho jsem přemýšlela jestli se mi ta fotka líbí nebo nelíbí a furt si nejsem jistá. Působí na mě hrozně zvláštně a docela mě štve, že si na ni nejsem schopná udělat  názor:)
Fotilo se v Olomouci  zahradách u fakulty :)


Moje úplně poslední focení. S Anetou jsme se na focení domlouvaly někdy od dubna a teprve před týdnem, kdy jsem se konečně podívala do  Pardubic jsme  ho konečně zrealizovali. Plán byl sice úplně jiný, ale protože park nám úplně rozkopali, tak jsme se s kufrem vydaly na procházku. Chytli jsme super  světlo a navíc krásné počasí:)


A aby to tu nebyly jen samé ženské tak nakonec jednoho chlapa. Přítele moc často nefotím. Většinou se u focení neshodneme a každý chce dělat všechno po svém. Ale před nějakou dobou přišel že chce takovou a takovou fotku a tak jsme konečně zase něco vyfotili. I když bez řečí se to neobešlo, ale  já jsem s výsledkem spokojená!:)






You May Also Like

9 komentářů

  1. Odpovědi
    1. No protože se budu v nejbližší době stěhovat do zahraničí, tak budu ráda, že si tam vůbec budu schopná sama koupit mlíko, natož tam fotit:D

      Vymazat
  2. Přítel je frajer a fakt mu to na fotce sekne! Jinak fotky s Karolínou se mi snad líbily všechny i předtím a tahle je fakt super. A možná je to poprvé, kdy u tebe na fotkách vidím modré pozadí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta první fotka je vážně nádherná! Přeju ti, ať se k focení brzy vrátíš, protože máš talent a byla by škoda ho nevyužívat:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně pěkné fotky, jsi moc šikovná!:) Ať se ti v cizině líbí:)

    Zvu tě na: http://lespetiteshipsters.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, tobě bude chybět focení a nám tvoje fotky. Ale i tvá cesta do ciziny je pro tebe posunem a určitě i zdokonalením, takže přeju jen to nejlepší a ať se daří všude tam, kde budeš a co budeš zrovna dělat.
    A obrázky samozřejmě super, jako vždy :-) Tady se člověk nikdy nezklame ...

    OdpovědětVymazat
  6. Musím přiznat, že fotky s Karolínou mě nijak nenadchly. Jsou po všech stránkách perfektní, ale Kája mi na nich přijde tak nějak nepřirozená. Neumím to moc vyjádřit, ale mám z ní prostě pocit, jako by byla z umělé hmoty nebo tak. Ostatní fotky mě ale uchvacují, ta s Pavlínou se mi moc líbí. Má takový hezký rošťácký úsměv a ty šaty jsou taky krásné. A fotka tvého přítele se ti povedla, mám takové portréty ráda. Hrozně mě baví zkoumat jednotlivé části obličeje cizích lidí, mám tak vždycky pocit, že je tím poznávám a nemusím přitom překonávat svůj strach z cizích lidí :)
    Doufám, že se ti v cizině líbí a že bravurně zvládáš nakupování nejen mléka ;-) Už se moc těším, na nějaké novinky.

    OdpovědětVymazat
  7. OPRAVDU POVEDENÉ FOTOGRAFIE, nejvíce se mi líbí ta první :))

    OdpovědětVymazat

Instagram