Svatební přípravy

by - září 24, 2014

Slíbila jsem vám  fotky ze svatby a tady máte první část z ranních příprav :)

Jak už jsem říkala, tak svatba to byla krásná a celkově z ní mám dobrý pocit. V poslední době  chodím na svatby docela často, ale většinou odfotím obřad a  společné portréty a jdu domů.  Našlo se i pár svateb, kde jsem se cítila vyloženě nepříjemně, buď kvůli chytrým kecům svatebčanů nebo díky protivnému ženichovi, který se tvářil celou dobu znuděně a dával to značně najevo. V tu chvíli  mi nebylo líto jen sebe, ale i nevěsty.

Ale dost negativních řečí a  a mrkněte na fotky:)



















You May Also Like

5 komentářů

  1. Tohle je přesně důvod, proč by pod šněrováním korzetu měla být vždycky destička. Tenhleten "zašněrovaný špek" (nevím, jak jinak to nazvat, samozřejmě nemyslím, že by měla nevěsta špekatá záda :D) by rozhodně neměl být vidět.
    Jinak svatba vypadá překrásně, prostředí, dekorace a tak vůbec. :) Mohu znát lokalitu, kde to probíhalo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli tomu, že paní zapomněla přidat tu látku pod šněrování vznikla docela panika, ale naštěstí se před to hodil závoj:)
      Jinak je to v Litomyšli v hotelu Aplaus :)

      Vymazat
  2. Jů, jů, jůůůůůůůůůůů.... to je prostě kouzelné. Nevěsta byla moc krásná, hrozně se mi líbí ta černobílá fotka, kde je zezadu. Fotíš vážně nádherně! Jsi prostě hvězda.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná nevěsta. snad poprvé vidím výběr šatů jiný než čistě bílý :) a musím říct, že i hned na poprvé se mi to děsně líbí. úžasný vzhled :) ta modrá je božská, v kombinaci s tím závojem a účesem a korunkou to působí tak netypicky a kouzelně. wooow :) kdo umí ten umí :) úžasný styl

    OdpovědětVymazat
  4. To je prostě dokonalé! Když se snoubí krása nevěsty, originální svatební šat, kvalitní práce šikovné a nápadité fotografky ... z toho nemůže nic špatného vzejít, naopak! Tleskám a smekám pomyslný klobouk před precizní prací a v duchu závidím půvab nádherné dámě, která řekla své ANO stejně tak nádhernému muži.

    OdpovědětVymazat