Pár "zajímavostí/ nezajímavostí" o mě- část 2.

by - září 10, 2014

Před pár měsíci jsem psala  podobný článek a protože se vám líbil, tak jsem se rozhodla zase na sebe něco prásknout. První článek najdete ZDE.


  • Nemám ráda kafe. Nikdy  jsem nepřišla na to, co  lidem na kávě chutná.   Navíc když už se ho donutím vypít abych se probrala, tak nejen že se mi po něm udělá  špatně od žaludku, ale do půl hodiny jsem tvrdá jak špalek.
  • Mám ráda česnek. Česnekovou pomazánku, česnekové omáčky...
  • Miluju tatarák.  Vždycky jsem nad tím ofrňovala čumák, ale stačilo jednou ochutnat a teď bych ho mohla jíst pořád.
  • Mám hrozně ráda krevety.
  • Užrala bych se všeho kde je smetana, ať dorty, omáčky, těstoviny nebo třeba brambory. prostě všude.
  • Mám hrozně nízký tlak. Jendou  doktorka vtipkovala, že s mým tlakem bych už měla být dávno mrtvá.
  • Jsem hrozné tele. Jendou jsem měla zlomenou pravou ruku, jednou levou nohu.  Levý kotník vyvrhnutý třikrát a pravý asi šestkrát.  Plus jako bonus rozbitou hlavu.
  • Přeskakuje mi kotník a dělá u toho vždycky naprosto nechutný zvuk
  • Měla jsem  roztahováky, piercing v pupíku, piercing pod rtem  a piercing v jazyku.  Nezůstalo mi z toho nic. I když piercing do jazyku bych si klidně dala zase.
  • Nerada bývám ve velkém prostoru sama, případně  ve dvou. Mám strach a vůbec nevím proč. Nejvíc mě děsí podzemní garáže.
  • Na gymplu jsem si představovala, že se budu jednou zabývat forenzní psychologií a  celkově mě to láká i dnes,  ale nejsem dostatečně cílevědomá na to abych se k tomu dokopala.
  • Nesnáším když někdo srká a mlaská. mám vždycky chuť dotyčnému u stolu jednu vrazit. Bratři mi to dělají občas naschvál.
  • Dokážu se  hrozně rychle rozčílit.
  • Nerada si líčím oči, ale bez rtěnek bych nemohla být.  Miluju rudou, vínovou nebo malinovou.
  • Nemám ráda děti a momentálně jsem přesvědčená  tom, že ani děti mít nebudu.
  • Jako malá jsem si kousala nehty
Máte něco stejně jak já?:)






A  jednu kde jsem sice nenamalovaná, ale  kde mám svoji novou tetovačku. A ne  to nad levým prsem není cucák, ale prostě tam mám pigmentovou skvrnu!:)


You May Also Like

6 komentářů

  1. Ha! taky miluju česnek a nesnáším děti! Na základce jsme chtěla dělat veterinu ale na gymplu mi došlo že na to nemám trpělivost ani hlavu:( Jinak co se týče jídla, přecházím na veganství takže tam jsem úplně vedle:D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem v životě nepochopila, co lidem chutná na kafi. Je prostě hnusně hořký, já mám ráda sladký věci =D Česnek mám taky ráda a hodně mě rozesmálo, že už máš být teoreticky mrtvá srkz svůj tlak =D =D

    OdpovědětVymazat
  3. To s tím tlakem na umření slýchávám taky často. :D A kafe je zrádný, prvních dvacet minut prý naopak uspává, než tě nabudí, tak jde o to to rozchodit. :D
    Chvíli jsem myslela, že jde o datum narození, než jsem si přeložila číslice, tak o co jde? Výročí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, po x letech jsme do toho s přítelem šli společně :)

      Vymazat
  4. To já zase kafe můžu, baví mě ta hořká chuť. Ale co máme společné, to bude ta smetana. Po té já bych se mohla utlouct. Přesně jak říkáš, brambory, dorty, omáčky.... mňamka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem stejný odpůrce kafe, vůni kávových zrn mám ráda, ale kafe nevypiju. Celkově ráda jím, nejvíce ulítávám na sladkém, odepřít si dortík je pro mě nadlidský úkol. :)

    Měj se
    www.packageofwords.blogspot.com

    OdpovědětVymazat