Krásná Karolína

by - září 15, 2014

Snažím se dohnat všechno, na co jsme neměla čas nebo jsem se na to vykašlala. A nahromadilo se mi toho hrozně moc a já se teď z toho můžu  pos*at. A nadávat můžu jen sobě.

O prázdninách jsme fotila Karolínu.  Z mého pohledu to je jedna z nejkrásnějších slečen které jsem měla možnost fotit. Většinou mám problém vybrat pár fotek s kterýma jsem spokojená, ale s Kájou bych jich mohla vybrat mraky a to i přesto, že jsme fotili  v jedno a tom samém. Je  vážně úžasná! A  já budu doufat, že ještě než odjedu   tak nafotíme ještě něco.
Fotili jsme v zahradách v Kroměříži a tentokrát jsem se starala i o styling a make-up.

Co se týče šatů tak je to taková  " domácí výroba ", Dvoje šaty dohromady plus moskytiéra z Ikia. Původní šaty bez ramínek , u kterých je na sukni našitý moskytiéra jsme vyráběli pro focení s Gabčou Doležalovou. Nejsem dvakrát manuálně zručná, což si myslím vidět. Ale snaha byla a účel to splnilo.

PS: Ještě se vám musím pochlubit. S  časopisem Joy jsem vyhrála  kurz u Make-up Institute Prague! Čučela jsem jak puk a vůbec tomu nemohla uvěřit.


A jak se líbí vám ?.)

Mějte se krásně, 
Gabriella 

Sledovat mě můžete jak na Instagramu, tak na Gabriela P.- fotografie


























You May Also Like

8 komentářů

  1. No nevim... Jako některý jsou fakt pěkný, ale že bych byl ze slečny bezmezně uchvácen... Holt každý máme jiný vkus. :D A taky se mi u těch "hrbících" fotek zdá, jako kdyby měla slečna obráceně trup. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pár fotek s Karolínou jsem viděla na FB a je opravdu nádherná!

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi hlavně ty fotky u obrovského stromu. A taky musím přiznat, že jsem mnohem víc nadšená z těch černobílých, z nepochopitelných důvodů jsem z nich mnohem víc unešená, než z barevných. Myslím, že mi asi moc nesedí barva rtěnky.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tyhle fotky se mi hrozně moc líbí! Slečna je krásná! ty šaty jsou boží! btw, odkud jsou?, taky bych takové fotky chtěla! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahhah, už jsem si to o těch šatech dodatečně přečetla :) no jsou krásné! a gratuluji k výhře ;)

      Vymazat
  5. Krásné fotky!! Asi se mi více líbí ty černobíle, ale moc se mi líbí slečny profil :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná modelka :) A to prostředí se k ní naprosto hodí.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, Karolína vypadá na fotkách jako éterická víla! Fotky se vám moc povedly :)

    OdpovědětVymazat

Instagram