Jedna svatebení sobota

by - září 09, 2014

Byla jsem na  jedné z nejkrásnějších svateb které jsem měla možnost dosud fotit. Krásné prostředí, skvělé jídlo a moc milí lidé. Navíc mám volnou ruku, co se týče zpracování fotek, což  oceňuji.

Tady máte aspoň malou ukázku a až zpracuji fotky, tak bude určitě i celý článek!:)


You May Also Like

4 komentářů

  1. Krásná fotka a ty šaty!!! Po dlouhé době vidím něco jiného než nudnou bílou klasiku... toto je nádhera. :-)
    Budu se těšit na další fotky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera! :O A ženich má naprosto perfektně střižený vous. :D Sice, nevěsta v modrém? Ale zase pokud bylo celé prostředí takhle bílé, tak je možná dobře, že takhle vybočuje, je pravda, že v bílém by příliš zapadla.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, už jsem na ní koukala na facebooku a hned mě okouzlila! Ne, abys pak na ten slíbený článek s ostatními fotkami zapomněla. Už se na ně těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ó můj bože, chci se vdávat.... a změnit se taky v takovou krasavici a mít tak boží fotku od tebe.... ach...

    OdpovědětVymazat