Ráda chodím do kina

by - srpna 12, 2014

V poslední  pár měsících jsem  v kině byla víc krát než za minulý rok  a spoustu filmů shlédla i doma.  Sice jsem spíš seriálový typ a když jsem sama doma jedu jeden díl za druhým,  ale občas je fajn mrknout se i na něco, co má konec!:)

Filmy vybírá většinou přítel a na jednu stranu jsem za to ráda, protože aspoň pak nemusím poslouchat, co  za blbost jsem to vybrala. Ale většinou se shodneme.

Vezmu to tak nějak ve zkratce. Jestli se mi film líbil/nelíbil a jestli bych se na  ně znova podívala. Všechno jsou to filmy z roku 2014.

Na čem jsem byla v kině

Strážci Galaxie : Nejčerstvější zážitek z kina z minulého týdne.  Už když jsem viděla trailer tak jsem se začínala  těšit a  zklamaná jsem  nebyla. Bavila jsem se celou dobu. Tak komu by se nelíbil Rocket! TRAILER


Thor: Temný svět : Potom, co jsem v kině viděla Avengers a odcházela s očima navrch hlavy jsem byla přítelem přinucena abych si doplnila znalosti, co se Thora  týče. Jednička se mi docela líbila, ale dvojka už víc. přeci jen už jsme relativně pobrala, kdo je kdo a o co tam jde. A navíc když začal Loki vtipkovat bylo vyhráno. TRAILER

Captain America : První Avenger :  Jednička  mě skoro uspala, takže  jsem šla do kina s pocitem, že si nejspíš schrupnu, ale nakonec jsem byla přilepená k plátně celou dobu a  odcházela z kina nadšená. Kdo by to byl řekl. TRAILER


Divegence : Když se objevil trailer, tak jsem jako správný knihomol letěla do knihkupectví si knížku koupit abych  v kině věděla. No možná to byla chyba,  protože pak jsem byla z  filmu docela zklamaná. Líbil s emi začátek, ale pak to postrádalo to kouzlo, co měla knížka. Škoda. TRAILER

Úsvit planety opic : Zrození planety opic jsem viděla xkrát  a pořád mě baví a proto jsme se taky hodně těšila do kina. A ono nic. Samo o sobě to nebylo špatný, ale  oproti jedničce mě to vůbec nenadchlo.Přišlo  mi to celé takové neosobní. TRAILER

Vlk z Wall Street : Trailer vypadal dobře a přítel se na to hrozně těšil, ale znova bych to  rozhodně vidět nemusela.  Jo, byli tam  části, kdy jsem se smála až mě z toho bolelo břicho, ale celkově mi to přišlo o ničem. A přítel to od té doby viděl snad už 5krát :D TRAILER

Vampire Academy : Miluji knížky od Richelle Mead, takže když jsem  minulý rok viděla trailer tak  jsme si už několik měsíců předem vyznačila v diáři, že na Valentýna půjdeme do kina. Pak  se premiéra furt oddalovala až mě přešla chuť tam jít. No a stejně jsem nakonec šla. A byla to chyba. Budu si tajně přát aťneudělají další díl. TRAILER

Zloba: A já tu pohádku miluju a Angelinu taky! A přítele to nečekaně nebavilo. TRAILER




You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak Strážci Galaxie jsou naprosto božácký! Trailer neurazil, nenadchnul, šla jsem na to spíš kvůli příteli a že tam bude mluvící mýval. Ale film se ukázal jako super megaprča a navíc - I AM GROOT! <3
    Na Thora se chodí zásadně jen kvůli Lokimu, jinak mě na těch filmech vždycky vytáčí, jakej je Thor kretén a jak filmaři neustále przní tu původní severskou mytologii. Na druhou Marveláckou stranu, America byl bezvadnej a přesně jak říkáš, druhý díl byl výrazně lepší, u prvního jsem pokaždé, když se mi to přítel pokusil pustit, usnula.
    Zloba zklamala. :( Možná kdybych tam šla spontánně a nepřipravená, na co jdu, tak by se mi líbila, ale já se na ni těšila už od prvního traileru a očekávala jsem od ní něco trochu jinýho. A vůbec jsem asi očekávala moc a film bohužel nestačil... :( Navíc Aurora je pěkná držka, ať se mi nesnaží namluvit, že jde o největší krásku v zemi! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo tak ten mýval je nejhustší:D To je zvláštní, že se ti líběj spíš dvojky než jedničky, říká se, že dvojka bejvá zákonitě horší. Mě když se nelíbí jednička tak dvojku ani nezkouším. Zlobu bych taky strašně chtěla vidět:)

    OdpovědětVymazat
  3. na většinu filmů se chystám taky, i když ne do kina, protože přece jenom to trošku leze do peněz. I když Strážci galaxie mě opravdu lákali :) Něco z toho jsem už viděla, ale nečetla jsem předlohy, takže nemám zase až tak s čím porovnávat... možná právě proto mi třeba Vampire Academy nepřišla až tak hrozná, i když jsem už viděla mnohem lepší a nápaditější filmy :)
    Já byla naposledy na 22jump street a jak nemám ráda druhé díly, tak tenhle se vážně povedl a já se chlámala od začátku do konce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sy kráva píčo skurvenǎ. Nyc nefíš a tvůj kluk je kretén idiotko. Nemáš náfštěvnost jasni. Tak jasni. Mrkej na můj blogýsek a hnetky zjistíš, že sem oblíbená a oblíbenější než ty a swm i školní královna. Pindo blbá.

    OdpovědětVymazat

Instagram