New in alá dovolená

by - srpna 30, 2014

Za posledních 14 jsem měla možnost navštívit jak Francii, tak Itálii a nafotila kupu fotek a také  si i něco koupila. A protože fotky ještě nejsou hotové, tak mám pro vás aspoň ukázku toho, co jsem si dovezla:)

V Paříži jsem měla možnost navštívit  nákupní centrum Lafayette,  které je plné obchodů světoznámých značek, bohužel naše finance takových výšin nedosahovaly, takže jsme nakonec skončili v Zaře, H&M atd.

Největší úlovek je tento kabát ze Zary.  Byla to láska na první pohled a tak jsem ho dostala od babičky jako dárek. Na  stránkách Zary ho najdete ZDE.

A jelikož jsem měla naplánované focení s krásnou Gabčou, tak jsem ho vzala sebou. A tady je.



Druhá zastávka byla v v H&M, odkud jsem si odnesla tenhle top.


A zkoušela si tuhle úžasnou sukni a nakonec si ji nekoupila, čehož jsem okamžitě po příjezdu do ČR litovala. Nakonec po shánění po všech čertech mi ji jedna  slečna sehnala v Praze.  Měla jsme kliku.






Což by bylo z Paříže vše a  teď Itálie. 
Trhy a davy lidí, co se cpou, šlapají vám na nohy, jsou protivní a jako bonus vám na každým kroku tahají za ruku ať si k nim jdete něco koupit. Ale což,  jednou za čas se to dá přežít.

Jako první jsem si koupila psaníčko. Hrozně se mi líbilo a navíc jsem  měla na nohách sandálky, co se k němu náramně hodily. Momentálně mám sice období černé/bílé, ale určitě ho unosím.


Předposlední den jsme měli možnost se podívat na největší trhy v okolí.  Ve většině případů tam nic neměli, ale nakonec jsem narazila na  stánek, kde měli i lepší kousky a já si vybrala tenhle top:) Omluvte mou barvu na fotkách,ale trochu jsem se poslední den připekla:)



A na závěr tyhle boty. Nikdy by mě nenapadlo, že se mi něco takového bude líbit, natož že bych si  někdy něco podobného koupila a ono ejhle. Skvěle se hodí ke kabátu a tak jsem si je vzala. 




You May Also Like

3 komentářů

  1. Ten kabát a ty boty! Ach

    OdpovědětVymazat
  2. Smím se zeptat, jaký používáš objektiv? Zrovna vybírám nějaký portrétní, světelný a ty máš na fotkách nádherný bokeh, mohlo by mi to usnadnit rozhodnutí :D. Předem děkuju za odpověď. Mara

    OdpovědětVymazat

Instagram