Jak jsem byla nakupovat a ne jednou.

by - srpna 07, 2014

Znáte ty dny, kdy si připadáte ošklivé, tlusté, k ničemu a  v mém případě ještě ploché. ( co si budeme povídat, oplácaná jsem neustále a plochá taky, ale většinou je mi to docela fuk. Ošklivá jen po nočním tahu, když mám hlavu vraženou v záchodě a k ničemu   občas taky, ale snesu to). Tohle mě drželo celý minulý týden a měla jsem chuť se na všechno bodnout. Včera  jsem se ovšem probudila se skvělou náladou  a snažila se dohnat, to na co jsem neměla předtím ani pomyšlení. Ovšem  dnes mě od rána bolí nehorázně břicho a moje roztomilá nálada je zpět.  Ráda bych patřila mezi ty hrozně pozitivní lidi, co mi momentálně strašně pijí krev :D

A teď z jiného soudku. Příští týden v pátek jedu na pár dní do Paříže  a začínám se pomalu těšit, i když jedeme jako účastníci zájezdu. Ale což, lepší než sedě doma na zadku. A  poté co se vrátím tak o dva dny později jedeme na týden do Itálie. Což nebylo sice vůbec v plánu,  ale dostali jsme možnost a tak se jede.


A teď aspoň pár kousků ze slev, kterýma jsem si udělala radost :) omlouvám se, že  většina z nich je pomačkaných,ale prala jsem je a nestihla vyžehlit:)

1. Jednou jsem si ráno řekla, že bych zase mohla začít nosit velký vytahaný svetry. Dřív jsem jich měla hromadu. A tak  jsem  vyrazila  nakupovat a náhodou narazila na tenhle super z Lindexu.





Jediná věc, která nebyla ve slevě je tahle sukně z Reserved, ale hrozně se mi líbila, tak jsem si ji vzala:)

Tenhle rok jsem nakupovala kraťasy o 106. První jsou z Reserved, druhé z H&M a třetí z Terranovy:)



Top z Pull&Bear, miluju ho.

Tričko z Reserved k džinovým šortkám


Neonové barvy moc nemusím, ale tenhle top vypadal tak roztomile, že jsem neodolala. Mohito

V šatníku mi chybí  trička k džínám, takž jsem  je začala nakupovat místo tílek. Na toto jsem narazila v Pimkie.

Top na který jsem narazila včera  a vzala jsem si ho ve větší velikosti  jako minišaty přes plavky k moři. Reserved


Na tenhle set jsem se chodila do Lindexu koukat hrozně dlouho, ale nechtělo se mi  dávat za podprsenku 8 stovek, ale nakonec ji slevnili a tak jsem si ji s kalhotkama koupila:)


Sandálky z House


Žabky z Mohita,  které  se mi hned potom, co jsem  si je koupila zapomněla v Olympia busu, ale nakonec se ke mě dostali zpátky:)



Miluju dlouhé šaty a mohla bych je nosit pořád,ale přítel z nich není moc nadšený. Tohle léto jsem si nekoupila  žádné krátké, prostě dlouhé vedou :)

Oranžová sice není moje barva, ale tyhle jsem si zamilovala. H&M

Nejnovější úlovek z Oodji


Na začátku září jdu  fotit svatbu, která je celá do růžova a  nevěřili by jste jakej je problém sehnat světle růžový šaty a tak to nakonec vyhrály tyto. Zara


A na závěr hodinky, které najdete ZDE:)




You May Also Like

4 komentářů

  1. Jo takový stavy mám často:/ jesti nákupy pomohly tak to taky zkusim:D

    OdpovědětVymazat
  2. Opět nádherné věci :) jine ani nekupujes. Ten svetřík a ty šaty, všechny, wow :) dlouho jsem hledala dlouhé šaty, ale vždy mi byly hodně hodně delší, a musela bych mít nevím jak moc cm podpadek...

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouhé šaty musí být na léto bezvadné, já bohužel v každých takových vypadám jak těhotná. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, plus já ještě jako bonus široká.D

      Vymazat

Instagram