Jak jsem vstala z mrtvých

by - července 20, 2014

Přejdeme moji měsíční nepřítomnost jako kdyby se nekonala a já aspoň nemusím mít výčitky. Ráda bych se začala věnovat blogu  teď víc. Otázka jestli to budu zvládat.


Co se od té doby dělo:

1. Skončila jsem v práci. S tím, že to opět bylo jako u debilů a roztomilá "slečna" vedoucí tomu nasadila poslední den korunu. Asi abych odcházela s dobrým pocitem jak to tam bylo prima. Pro pobavení i vám.
Už jsem měla odcházet a chtěla jsem se v kanceláři převléct, s tím ať  přivřou dveře ať neukazuji zákazníkům holou řiť a ta koza pronesla: ,, No, ale já ti ty dveře nechám pootevřený, když už u nás teď nepracuješ, tak co kdybys  nám tam něco ukradla." Málem mi vypadli oči z důlku a vzteklá jsme byla ještě druhý den. Akorát mě utvrdila v tom, že dát výpověď bylo to nejlepší rozhodnutí. Navíc ještě pracovat s někým takovým.

2. Začala jsem fotit. Teda ne že bych předtím nefotila, ale teď sem se do toho konečně opřela. tak doufám, že mě lidi nenechají umřít hlady.   Také jsme měla minulý týden možnost spolupracovat s Gabčou z blogu http://amazing-beauty.blog.cz/ a  snad můžu tvrdit, že  se nám to povedlo.  

3. Mám novou tetovačku a mám zas nutkání pořídit si další.  I když teď to fakt bolelo, ale byla to rychlovka.

4. Máte rádi bižu? Tak sdílejte, lajkujte a nakupujte : https://www.facebook.com/pages/GaGi-bijoux/685137564879715?ref_type=bookmark

Momentálně  mám u sebe na pár dní ségru,  takže mě čeká vymetání po obchodech a výlety. Doufám, že mě nenase*e a nepojede prvním vlakem domů!:)


Mějte se fanfárově, G.
Instagram    

A tady je  pár ukázek z  předešlých focení :)

Z focení, které proběhlo v Brně  se skvělou vizážistkou Gabčou a krásnou modelkou Luckou,




Focení s Anetou v Kroměříží


Focení u hlavního nádraží v Olomouci  s Míšou

A na závěr úžasná Karolína s kterou jsem fotila také v Kroměříži :)




You May Also Like

3 komentářů

  1. Wow, tak ta první fotka je špičková, vlasy, líčení, všechno! :O
    A ukážeš někdy tetování? :)

    OdpovědětVymazat
  2. To si dělá srandu ne? Takový chování ty jo, no pardon, ale s tou milou "slečnou" vedoucí bych asi nevydržela v jedný místnosti!
    Jinak fotky parádní, ostatně jako vždy! :) Užijte si to se segrou ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka z Kroměříže (♥.♥)
    Jinak pokud se k tobě chovali takhle hnusně, tak se ani nedivím, že jsi dala výpověď. Spíš se divím, že jsi tam vůbec vydržela takovou dobu.

    OdpovědětVymazat