Rochnění ve vlastním neštětstí

by - června 14, 2014


Už druhý víkend po sobě sedím sama na bytě a přepadají mě stavy, kdy si připadám absolutně k ničemu a sama. A jako bonus  u toho bulím.  Jsem docela marná. Vlastně ne docela, ale úplně.
Byly časy kdy jsem bývala ráda sama. Mohla jsem si čít, dělat fotky nebo jen koukat na seriály. ovšem ty už jsou dávno pryč. Drahá polovička odjela na Votvírák a já jak největší pinda musím už druhý víkend po sobě do práce. 

Na Votvírák jsme jezdívali s Nikčou a byl to  jeden z těch víkendu, na který jsme se společně těšili, protože aby jsme se viděli i jindy, moc reálný nebylo. Takže i přesto, že tu už Niki s námi není jsem si před x měsíci koupila lístek a i tak se těšila, že pojedu tam, kde jsme si to společně  vždycky  užili. A ono hovno. Můj volný víkend vzal za své a naprosto mě iritují fotky mých přátel na FB jak se tam mají náramně. Asi  jo, jsem nepřejícná.  A jako bonus  nesnáším svoji podělanou práci.


Když už je řeč o práci, tak potom, co jsem si xkrát přečetla svůj článek, co všechno mě na ní sere, jsem dala výpověď.  Jsem na sebe pyšná, že jsem se k tom odhodlala. Protože kdybych tam měla v létě trávit tolik času, co  tenhle měsíc tak mě vážně klepne. Tedy naivně jsem si představovala, že budu končit už příští týden, ale manažerce se na pohovorech nikdo nelíbí.  kdybych byla moc sebestředná, říkala bych si, že mi to dělá naschvál, ale je mi jasný, že je prostě jen kačena.


Jdu se nachystat do práce a i nadále se litovat.  přeci jen příští týden mě čeká další super pracovní víkend. Asi abych si to užila :-!


Když se jednou za čas namaluju.



Párty, která mě málem zabila!:)

Babička přijela na návštěvu!:D

Rozečteno

Drahouš



Sis

You May Also Like

7 komentářů

  1. To mě mrzí:/ vím moc dobře jaký to je, když nevycházejí plány. Všichni říkají, že bude líp. A ono bude:)

    OdpovědětVymazat
  2. To je jasny, ze jsi smutna, kdyz jsi ted mela byt nekde uplne jinde a s jinymi lidmi... :) a navic, kdyz je tahle akce jednou za rok. Co se da delat. Hold, kdyz uz nejsme skolou povinne, zacina jiny, trosku zivot vice plny povinnosti a mene zabavy. To je udela prace, zivota pracujiciho. a myslim si, ze podobne uz to bude cely zivot :/ docela se na to netesim. uz to vubec nebude o uzivani si, ale jen sama prace, pracovni vikendy, dny, kdy jsem mohla byt doma, budu trcet tam, kde nechci.....
    musime to prijmout takove jake to je, vedely jsme, ze jednou tohle super studentske obdobi skonci.... ale jsi dobra, ze jsi skoncila. urcite najdes lepsi praci, ktera te bude bavit naplnovat a budes se tam tesit :)))

    OdpovědětVymazat
  3. V každém případě tě chválím za odvahu. Hodně lidí dokáže zjistit, že něco neklape, ale už málo jich má odvahu něco s tím fakt dělat. Takže respekt:-). Jinak, jak tak pozoruju tvoji sestru na poslední fotce, vyrábíš z ní fakt hezkou a hodně šikovnou modelku:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem se úplně lekla, že jsi vyfotila toho mýho drahouše. :D Jsou si docela podobní, úplně ve mě hrklo! Ale všimla jsem si toho až teď...;)
    Tak hlavně, ať už máš konečně nějakou normální práci. :-) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tyhle stavy občas taky. jsou to infarktový situace:D

      Vymazat
  5. Strašně ráda bych dala výpověď taky. Jenže co potom? Toho se bojím. Hypotéka na krku a práce pro mě tady nikde není. Zatím, doufám.

    OdpovědětVymazat
  6. PS: Držím palce ;) A knížka Hvězdy nám nepřály je super.

    OdpovědětVymazat