Recenze- Artdeco Rozjasňující tvářenka Jungle Fever

by - června 17, 2014

Na recenze moc nejsem, teda spíš mi dělají docela problém, protože mám problém s vyjadřováním, ale tak proč to nezkusit.


Na tvářenku jsem koukala hned, jak se objevila na e-shopu Artdeca , ovšem  říkala jsme si, že za tu cenu (580 kč) si nechám zajít chuť. Ale  díky tomu, že měli ke dni matek 50% slevu, nemohla jsem si ji nekoupit.

Hned na začátku jsem byla naprosto nadšená z obalu. Tvářenek mám doma hromadu, ale co se týče obalu, ani jedna se jí nemůže rovnat. Co se týče otvírání tak  poprvé mi šla špatně otevřít, ale od té doby  nemám problém.




Po otevření  mě nadšení nepřešlo, spíš naopak byla jsem nadšená čím dál víc. Čekají na vás tři krásné barvičky  v designu palmových listů. Míchám všechny odstíny dovnitř, ale  vypadají krásně i jednotlivě.
Tvářenka se velice dobře nanáší, je dostatečně pigmentovaná, a pleť krásně rozjasní. A opravdu stačí jen jednou přejet štětcem  . Výdrž je také obstojná. I po celém dni v práci vypadá pořád stejně dobře.





Jednotlivé odstíny


A na závěr.  Tvářenka je udajně nejvhodnější pro lehce opálenou pleť, ale sama jsem bledule a  stejně vypadá dobře. Těším se, že až se v létě aspoň trochu opálím, bude vypadat ještě líp. přiznám se, že  už dlouho jsem z žádné tvářenky  tak nadšená nebyla.

A co vy, máte ji doma nebo nějaký jiný produkt z limitované edice Jungle Fever?:)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Božská :) jen ta cena, jak rikas mno:/ mela jsi zrovna stesti na slevicku. Snad to nebyla posledni slevka :)

    OdpovědětVymazat
  2. No ale jsou to docela povedené fotografie - alespoň v mých očích.

    OdpovědětVymazat

Instagram