Moje modelky

by - června 15, 2014

Oproti včerejšímu ránu sem nadmíru dobře naladěná, za což patrně může včerejší večer, který jsem sice strávila doma, ale prakticky se celou dobu smála při konverzaci s kámošem a jednou kamarádkou:)


No a teď z jiného soudku. Říkala jsem, že fotky přidávat nebudu, ale  zase si říkám, že když mám od každé série jednu fotku nebudu to zatím cpát na fotoblog.

Naposled jsem fotila s Pájou  a když opomenu, že jsem při tom šlápla do mraveniště a moji nohu zdobily obrovský jelita a momentálně   červené  fleky, tak to bylo super:)




Žanetu jsem před nějakou dobou fotila v Pardubicích, z focení jsem si prozměnu odnesla spoustu štípanců od komáru. Mám na tyhle ludry štěstí:)



A na závěr sestra Thao,  An.  Jednou za čas jsme se zase s Thao potkali  doma a domluvili se, že půdeme fotit. Venku bylo hnusně, hrozně foukalo a my lítaly po rozbahněném poli a ztrácely boty:)

A teď tipovačka, kolik by jste jí řekli let?:)


Na fotoblogu už nějakou dobu  jsou fotky Zdenky:)

You May Also Like

3 komentářů

  1. Říkat "Povedené fotky" se mi už zdá zbytečné. Jinak věk je relativní - mně je 25 a nikdo by mi 17 nehádal:-) .

    OdpovědětVymazat

Instagram