Letní wishlist

by - června 24, 2014

Znáte to ne. Když se může něco podělat, tak se to vždycky podělá a na to se pak  balí další věci. Moje prvotní nadšení jak jim dám na konci června vale bylo jaksi předčasné. Začínám mít podezdření, že mi to dělají naschvál a opravdu nemám ráda tohle jednání  alá vytřem si s tebou prdel tolikrát, kolikrát to půjde.

Ale dneska o něčem jiném. I když se špatným obdobím, to souvisí taky. Je potřeba si ho trochu vylepšit a tak tady je můj  letní wishlist. Není ani červnový, ani červencový, ale prostě letní, protože Karl je z vyšších vrstev :D



1. Chci nějaké krásné dlouhé letní šaty. Nejlépe s nějakým dlouhým rukávem ze vzdušného materiálu. Momentálně si brousím zuby na jedny v H&M, otázka je jestli je je ještě mají.

2.Mat Make-up Maqpro - Nedávno mi došel a chci ho zase. lepší make-up jsem neměla.

3. Sandálky a nejlépe nějaké krásné od Bati. Nevím proč se mi vždycky líbí ty, které stojí téměř 1500 kč, i když na to jsem moc lakomá abych si je koupila.

4. Rtěnka  Mac Russian Red - Už když jsem ji viděla, tak to byla láska na první pohled. I když jo, s mým přijmem je to poněkud rozežranost.

5. Karl Lagerfeld for Her - Miluju parfémy a už docela dlouho přemýšlím nad tím, jakým si udělám radost a padlo dost variant, ale stačilo si jednou čichnout  k této  a od tý doby nemyslím na nic jiného. Jen ta cena! Navíc  když chcete 85 ml:D

6. Dřív jsme neměla ráda topy na úzká ramínka a teď bych je brala všemi deseti. Konkrétně tento z H&M.


You May Also Like

5 komentářů

  1. Tak přihoď i cenu pro nás, co nejsme znalí drahých značek. :D Docela by mě to zajímalo, kolik za takový parfém chtějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 85 ml 2500 kč, z čehož se mi chtělo brečet:D Ale dnes jsem se odhodlala jít do parfumerky a navonět se sní a tak nehorázně na mě smrdí, že to není možný:D Takže už jsme vlastně ušetřila:D

      Vymazat
    2. Ahoj, sice píšu o rok později... :D ale jen chci říct, že parfém jsem si teď objednala (85 ml) v sadě s krémem za necelých 700 Kč. :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si raději nikdy wishlisty nedělám. :D Vždycky mám tolik přání, že bych kaorát nad tím brečela. :D Tak si radši žiju spokojeně tak, jak žiju a koupím si občas něco hezkého a raději nepřemýšlím nad tím, co všechno bych k tomu ještě chtěla.

    OdpovědětVymazat