Změna je život.

by - května 09, 2014

Konečně jsem se dokopala  k tomu udělat pár změn. Už dlouho jsem přemýšlela, že bych si založila veřejný FOTOBLOG a prezentovala ho i na FB.


Nakonec jsem   udělala to, že jsem radikálně promazala svůj starý a fotky od teď  teď budou přibývat jen tam.   Tady na vás bude čekat všechno ostatní, co mě baví - knížky, móda, líčení a moje obvyklé výlevy a fotky z mého života :)

budu tajně doufat, že vás to moc neotráví a budete rádi chodit na oba  moje blogy. Vedlo mě  k tomu hlavně to, že se chci blogu věnovat víc a tím, že jsem sem  dávala jen fotky s jednou či dvěma větami tak jsme si říkala  zas mám vystaráno,ale ve výsledku mě pak mrzelo, že nejsem schopná napsat nějaký pořádný článek.
Takže teď budu doufat, že mě to pořádně chytne a já se  vrátím k "blogovému rozkvětu " jak kdysi. I když ne, nebudu psát takové srance, slibuji!

http://gabriella15.blog.cz/




Dala jsem se na sport!:D A ne v balerínách neběhám:D

Náš nejlepší salát!

Moje nová waterfall coat a nekvalitní fotka!:D

Miluju bazalku!

You May Also Like

4 komentářů

  1. docela mě překvapilo, že ses rozhodla znovu rozjet starý blog, ale doufám, že se ti to povede a bude se ti dařit :) podle mě rychle obnovíš svoji základnu čtenářů, protože tě jich spousta následovala sem a další se chytnou znovu, až se dozví, že se vracíš :)
    Jinak super sportovní outfit, nějaký podobný by se mi taky líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo mi hrozně líno zakládat nový blog, tak jsme jen všechno skryla a nechala viditelné jen fotky a aspoń si nemusím pamatovat novou adresu:D

      Vymazat
  2. Skoro bych to čekala obráceně, fotoblog tady na blogspotu a povídáníčko na blogu. Co jsem totiž tak pochytila od ostatních fotoblogerů (já naštěstí tenhle problém nemusím řešit), blog.cz dost protestuje, když chceš vkládat větší množství fotek nebo třeba jen větší fotky v lepším rozlišení... :/ Proto prý většina dříve nebo později uteče k blogspotu...
    Hele a kam jsi vlastně zahrabala sestřičku? Už dlouho jsi ji nefotila, za tu dobu už musela solidně vyrůst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel na můj starý blog chodí moc lidí z mého okolí a většinou jsou strašně vztahovační :D Takže proto jsem se rozhodla tam přidávat :)
      Jinak se ségrou mlátí puberta a jak už nebydlím doma, tak se moc často nevidíme. Ale už mě taky opruzuje že potřebuje nějakou novou profilovku:D

      Vymazat

Instagram