New in květen - cetky tretky alá Bijou Brigitte, H&M a Pandora

by - května 14, 2014

Víte jaká jsem ujetá na různé cetky, jako jsou náhrdelníky, náušnice a náramky a mohla bych je nakupovat po kilech a stejně bych neměla pořád dost.  Takže jsem zase začala. Abych vysvětlila  to "zase". Měla jsem takový menší útlum a  zase se spíš soustředila na oblečení. Naneštěstí je pryč. A moje peněženka pláče, nebo spíše ještě v budoucnu plakat bude.

Jako první bych vám ráda ukázala moje dva nové náhrdelníky z Bijou Brigitte. Normálně se tam chodím pouze koukat, protože ceny jsou pro mě trochu moc a málem se vždycky vyvrátím, ale   jelikož u nás obchod zavírají mají slevy, takže  mě ani nikdo nemusel křísit, když jsem tam vlezla. Takže všichni, kdo milujte bižuterku,  a bydlíte v Olomouci nebo někde poblíž tak rychle utíkejte do Bijou Brigitte, protože mají na všechno 70% slevu. Téměř vše už je po slevě + další sleva.


Moje dva úlovky. Každý byl  původně za 399 kč  a já si je domů donesla za 114 kč. Rozhodně to nebyla moje poslední návštěva  před tím než zavřou. Který se vám líbí víc?:)


Jako další jsem ukořistila prstýnek v H&M. Přiznám se, že když jsem ho před nějakým tím měsícem viděla poprvé vůbec se mi nelíbil. Ale čím déle jsem okolo něj chodila tak jsem  si nakonec řekla že si ho koupím. jako bonus v tý době stál už jen 15 kč, což mě z původních 149 kč dost potěšilo!:)


A na závěr  náramek od Pandory. Dostala  jsem ho v práci s tím, že mi ho "zapůjčili" pro reprezentaci. Jako je krásnej, líbí se mi a klidně bych si ho koupila i sama. Jen je mi prostě líto peněz. Plus akorát je, že je to super dárek. když ho od někoho dostanete, aspoń vám mají co dávat  k narozeninám, svátku a k Vánocům.
Všechno o Pandoře  a celou jejich kolekci najdete ZDE.




PS: Na blogu najdete  nové fotky  s Verčou. http://gabriella15.blog.cz/





You May Also Like

9 komentářů

  1. Ten prstýnek je Originální! Je ýžasný ! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prsten a černý náhrdelník se mi moc líbí :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty doplňky jsou boží! hlavně ten náhrdelník s růžičkama!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná sbírečka, musím říct, že ten prstýnek mě uchvátil na první pohled, i když to vůbec není můj styl... Co se týče Pandory... tak kéž bych někdy něco dostala, cokoliv! :D Už pro ten pocit... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé úlovky ! :)

    Zvu vás ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. ten prstýnek je moc zajímavý, i když bych taky váhala. no ale 15 Kč, no nekupto!

    OdpovědětVymazat
  7. Řetízky jsou krásné. Nedokážu říct, který se mi líbí víc ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten náhrdelník s květy je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  9. náhrdelník s ružami.troška moc dokonalosť ☻

    OdpovědětVymazat

Instagram