New In 2 - Květen

by - května 26, 2014

A dneska zase něco pozitivního. Za chvíli odjíždím fotit do Pardubic, ale předtím vám chci ještě ukázat pár kousků, kterými jsem si udělala radost.

Před nějako dobou měli na e-shopu ArtDeco akci  50% na vše a jelikož jsem na to náhodou narazila, nemohla jsem si pomoct. Jako obvykle.

Bez rozmýšlení jsem brala novou tvrojbarevnou tvářenk z kolekce Jungle Fever, která je naprosto úžasná a momentálně nic jiného nepoužívám. Pokud nebudu lenošná, můžete se těšit na recenzi!


A jako druhá následovala  všemi vychvalovaná báze pod stíny. Neměla jsem ji možnost ještě vyzkoušet,ale doufám, že to nebude zklamání.





Většinou ujíždím jen na dekorativce,ale tak rozhodla jsem se dopřát i něco své pleti. Maska od Freeman nádherně voní po citrusech a neustále k ní čichám. 
Perfect Blur 5 sec vám úplně vyhladí obličej. Je to strašně zvláštní pocit, jak kdybych  msíto na obličej šahala na nějaký mimčo:))
A na závěr kuličku od Dolivy. Miluji všechny jejich vůně.Voní tak  čistě a svěže.





A opět  něco z bižu.  Nedalo mi to a ještě jednou jsem  navštívila Bijou Brigitte. Ať jsem to prohrabala kolikrát jsem chtěla, tak už tam toho moc nebylo.  Nakonec jsem si odnesla domů tyto dva náhrdelníky a přítel mi koupil ještě náušnice, která na uchu vypadají moc pěkně.




A na závěr  náramek z Housu a hodinky, které jsem vyfasovala v práci. Asi jediná pozitivní věc. A fakt mě nasere, jestli je budu muset vrátit.



A na mm druhém blogu můžete mrknout na článek s Káťou : http://gabriella15.blog.cz/1405/kata  :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. pěkné kousky... hlavně ty náušničky se mi líbí... já teď pokukuju po spoustě věcí, ale všechny úspory padly na byt a teď se mi ještě pokopalo auto, takže musím mrknout po nějakém novém... no, minimálně dalších x let si nic nekoupím, jak tak na to koukám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tu tvářenku od Artdeco jsme si zamilovala!

    OdpovědětVymazat

Instagram