Jak mě přítel líčil

by - května 12, 2014

Vždycky se mi líbily ty videa, kde blogerky líčil jejich přítel ale přítel se k tomu přemluvit nenechal. Nakonec jsem ho přemluvila, že mě teda namaluje a jen to vyfotíme.  Prý z něho dělám blba,ale stejně jsme se u toho dost nasmáli. Hlavně tehdy, když se mi natáčel řasy kleštičkama:)
Výsledek najdete pod perexem. Asi z někoho make-up artist nebude, ale prý snaha byla:))







Nové fotky najdete zde: http://gabriella15.blog.cz/  :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Až ti to bude chtít příště oplatit, tak ho budeš muset holit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, na chlapa dobrý! Takle bych se kolikrát po ránu nenamalovala ni já :-) Máš to dobrý, přítel je rád, že pozná řasenku. Jednou si dokonce spletl korektor s balzámem na rty :D To jsem se mu docela vysmála.

    OdpovědětVymazat

Instagram