8 důvodů proč nemám ráda svoji práci.

by - května 22, 2014

Vždycky když někam nastupuji,  bývám hrozně pozitivní jak to bude super a jak mě to bude bavit. Bohužel  většinou už během prvního  měsíce mi dojde, že to tak super nebude a že jsme si to opět moc idealizovala. Jsem prostě nepoučitelná a  o to víc jsem pak naštvaná. Na sebe, že jsme tak blbá a na ně, že ze mně dělají idiota-

1. Ještě než jsem byla pozvána na pohovor, ptala se mě kolik si představuji výplatu.  Tak jsem si řekla. Hm, na tu výplatu jsem  dosáhla jen jednou a jen proto, že jsme dělala víc hodin, než jsem musela a ještě byl svátek. Ale samozřejmě mi tvrdili, že takovou výplatu budu mít určitě.

2. Na pohovoru mi bylo řečeno, že smlouva je na dobu neurčitou. Jak jsem se pak divila, když jsem  měla podepisovat  smlouvu, která byla na dobu určitou.

3. Dělají z nás debily. Neustále. Několikrát vám volají a píší maily, kvůli jedné a té samé věci a píší to jak pro blbečky aby jsme to vůbec pochopily. Tak znáte to, vy v tý díře  jste všichni úplně blbí  a s námi v Praze se nemůžete srovnávat. To samé, když si nejste něčím jistí a radši zavoláte aby jste něco nepokazily.  Všechno se okamžitě nabonzuje s dodatkem jak jsme neschopní.

4.Všechno se řídí podle toho jak se manažerka vyspí . Jednou je roztomilá jak cumel a všechno pochválí a řekne nám mile, co by udělala jinak a přijede příště a to co vám přikázala udělat a vy jste to tedy udělali tak, z vás začne dělat debila, že takhle to bejt nemělo. Občas má tyhle  nálady i vedoucí. Po víc jak čtyřech měsících si nejsem jistá, co si o ní mám myslet. Jedno vím jistě, moje kámoška to nikdy nebude.

5. Lidi  jsou nepříjemní, řvou  a urážejí vás. Co na tom, že vy jste tu věc nevyráběli  a ani nemůžete za to jak se k opravě vyjádřil servis. Občas je mi fakt do breku, když si na mě někdo otevře hubu a začne mě ponižovat. A nic říct nemůžete protože by  vás vyrazily za to, že jste nepříjemní. A já mám kolikrát chuť všechny ty kretény poslat do prdele.

6. Když něco prodáte, oni vám pak tvrdí že jste to prodali špatně a  vysolte zbytek peněz. Hlavně když vám to napálí na plnou cenu a na všem ja marže cca 120%.  takhle se vydělává.

7. Když jsou dovolené, jste tam pořád.  V červnu mě čekají tři pracovní víkendy po sobě a já jsem vážně nasraná.O svém volném víkendu jsem měla jet pryč, těšila se a místo toho budu jak pinda sedět v práci. Protože vedoucí přece dělat víkendy nemůže. Bože měla jsem chuť ji poslat doprdele.

8. Čím dýl tam jsem, tím víc to tam nesnáším a jsem čím dál víc nešťastná, že nemůžu najít jinou práci.


A ne nevsugerovávám si to. Nedávno jsem měla rozhovor s kolegyní, která měla stejný pocity jak já a to jí je  na rozdíl ode mně už přes 40 let a prošla prací dost a říká, že tohle je ta nejhorší práce kterou zažila.

Mějte se fanfárově, mě čeká celý pracovní víkend!:D

You May Also Like

7 komentářů

  1. Ježkovy zraky, co to je za buzeraci? Smím se zeptat, kde pracuješ? Přeju hodně sil na celý víkend a držím pěsti, aby se na Tebe usmálo štěstí a našla jsi mnohem, mnohem lepší práci než je tato!

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím co děláš ale začínám se v tom vidět:D

    OdpovědětVymazat
  3. To máš fakt dosť naprd teda a nezávidím. Snáď sa ti podarí nájsť čím skôr lepšiu prácu.

    Ja mám svoju prácu vlastne celkom rada...teda tú činnosť a kolegov, atmosféra je vcelku priateľká, ale to je asi tak jediné. Plat je mizerný, pretože normálne a slušne žiť a niečo si môcť aj dopriať bez toho, aby človek musel utiahnuť opasky sa za 400€ nedá. Buzerácia je aj u nás samozrejme, najradšej buzerujú tí najvyšší, ktorí sa tvária, že všetko vedia, pričom o tom, ako to chodí v skutočnosti vedia také veľké...
    A ťahať šieste smeny je o nervy a človek nemá čas ani poriadne žiť...
    A samozrejme, za neschopnosť druhých smien musíme pykať všetci, hoci my vyrábame tak, ako máme. Férovosť nulová. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, to tak bývá. Ze začátku to někdy vpadá supr, naslibují, naslibují a časem se to ukazuje. >.<

    OdpovědětVymazat
  5. Stará známá věc, brigádníků si nevaží nikde. Většinou jsme dobří na přidrž dveře nebo když potřebují dovolenou. Pochopila jsem, že máš brigádu někde jako asistentka prodeje nebo tak něco?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel už ne jako brigádnice,ale na dělám na plný úvazek. Já bývala jako brigádnice relativně spokojená, tam kam jsme chodila jsem mohla chodit do práce kdy jsem chtěla, takže jsme si moc nestěžovala:D

      Vymazat
  6. Mám pocit, že problém s prací má víc a víc lidí a někteří se s tím umějí vyrovnat v pohodě, druhé to naprosto vyždímává... Zaměstnavatelé mají na stejnou pozici dalších milion zájemců, takže se nestarají o konkrétního zaměstnance a chtějí po něm zázraky...

    OdpovědětVymazat

Instagram