Giang

by - dubna 27, 2014

Tyhle obyčejné jednoduché portréty mám ze všech nejradši. S Giang jsem se seznámila  před více než rokem, když mi napsala skrz focení..  A od té doby jsme ji fotila cca 3 krát. Víte co je na focení fajn, že si kolikrát najdete nějakou fajn kámošku. Nikdo k nám nechodí tak často na večeře  jak ona:D

mua+foto: Gabriela P








You May Also Like

6 komentářů

  1. To je nádherná slečna a fotky jsou vskutku úchvatné! Opravdu povedené.

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj podarené portréty, hold, vieš ako na to :-)
    Nat

    OdpovědětVymazat
  3. Mega super fotky. Vyžaruje z nich niečo viac a rozhodne sa mi páči tvoj štýl fotenia. Nice! :)

    OdpovědětVymazat
  4. A slečna je i kočka! sekne ji to a obdivuji tvoje fotící umění :D! Jinak na blogu jsem taky poznala fájn lidi a ani bych to nečekala.

    thethees.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Instagram