Můj wishlist

by - dubna 24, 2014

Před nějakou dobou jsem přestala nakupovat oblečení a doplňky a nakupovala jsem jen dekorativku. Tohle období už mám za sebou, ale nepochybuji o tom, že zas přijde. Momentálně jsem se zase rozjela, co se oblečení týče.  

Jak většina z vás víte nakupuji nejradši ve slevách a pak se mi doma válí věci, který vlastně vůbec nepotřebuji a ve výsledku se mi ani vůbec nelíbí. Takže jsem si řekla, že začnu nakupovat dražší a lepší kousky  jednou za čas, než ty levné  a pořád. Navíc když je neunosím.

Jako bonus mě v pondělí čeká   očista šatníku, kdy hodlám vytřídit všechno co jsem na sobě delší dobu neměla a pak to hodit na votoč. Druhá tahle akce mě čeká doma, kde na mě čekají pytle s oblečením protože můj starý pokoj se opravuje.

Tak tady je můj nejnovější wishlist

1. Psaníčko  Mohito
2,Waterfall jacket
3. Gucci Rush 2
4. Kabelka Mango -
5. Saténové kalhoty H&M
6. Letní šaty

A co máte ve svém wishlistu vy?:)

You May Also Like

4 komentářů

  1. To psaníčko vypadá skvěle! Zajímavá barva i vzor :) Já teď sháním obyčejnou bílou a černou kabelku za nějakou slušnou cenu a teda je to docela nadlidský úkol :D
    http://dawardrobes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto úžasnou bílou mají v Mangu. jen ta cena není rozhodně slušná:D Plus ještě měli v Mohitu:)

      Vymazat
  2. Gábi, půlku toho šatníku mi věnuj a máš po starostech:D Případně ti ho přijdu vytřídit sama:D
    Jinak to psaníčko a kabelka jsou skvělý. Nikdy mě moc hadí vzor nebral,ale pokud není zelenej a nesvítí na dálku tak bych ho kupovala hned!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně jak píšeš, hlavně teda u věcí, které vynosíš ke všemu se vyplatí zainvestovat. Já mám svůj wish list dost obsáhlý a mám v plánu ho dát v nejbližší době na blog. Na votoč, přidávám postupně, většinou co už nenosím dávám bokem a pak přidávám. Půlku šatníku můžeš dovést ke mě :D ten můj je totiž příšerný, potřebuju dobrý základ.

    OdpovědětVymazat

Instagram