Jak jsem nakupovala část 1.

by - dubna 15, 2014

Před nějakou dobou jsem měla volný den a  nic se mi nechtělo. takže jsem vyrazila po obchodech. Měla jsem naplánované tak 2 hodiny nakupování   a pak jít domů pracovat. Nakonec jsem  nakupováním strávila hodin 6 a pak už dělala velké hovno. Ale což. radost jsem si udělala...


Chtěla jsem nafotit všechno, ale bohužel jsem se k tomu nedostala. Takže to bude článek na etapy.

Začala bych kabelkou, která se mi zalíbila na první pohled. Ovšem  nekoupila jsem si hned, vrátila jsem se pro ni až za půl hodiny. Takže  žádný unáhlený nákup :D.
Nejdete ji v Orsay, kde měli ještě tmavě modrou a červenou verzi. Přiznám se, že mě ale ani jedna nezaujala.
Edit: Po nějaké době nošení je velké mínus, že nemá ucho přes rameno. Vždycky my málem upadne ruka. Musím v ní přestat tahat tolik krámů.



Mám ráda tenhle styl knížek, takže když jsem viděla trailer, řekla jsem si že si ji prvně přečtu než vůbec půjdu do kina. Jsem teprve na začátku a zatím mě to baví, takže jsem zvědavá co se z toho vyklube:)
EDIT: 17.4 - knížka dočtená a já si mažu koupit další díl.





A na závěr můj  nový mobil, který jsem si koupila díky Péťe z blogu  http://sentencia.blog.cz/ , která mi ho doporučila.  Tímhle ji moc děkuju:) A jelikož teď konečně patřím mezi ty, jejichž mobil má i foťák ( ano doteď můj mobil  zvládal  pouze volání a smsky ), tak jsem si založila Instagram. tak doufám, že se s tím naučím zacházet :D






Příště se můžete těšit na New in s kosmetikou a dekorativkou.


You May Also Like

4 komentářů

  1. Člověk si musí jednou za čas udělat radost :) Jsem ráda, že jsem trochu pomohla s výběrem a doufám, že budeš s "hauvíkem", jak jsem si ho pojmenovala, spokojená tak, jako já :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla teď pár dnů kdy jsem se na všechno vybodlo a teď se z toho můžu pos*at.
    Ovšem kabelka je krásná a nov phone by taky neuškodil:D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za komentář, jo jo rozhledna je v Úvalnu. :)kabelka nádherná... O knize jsem neslyšela, teď jsem si přečetla o čem je na databázi knih a připomíná mi to trošk Hunger games. :) Jinak dneska jsem si taky založila instagram. Mobil s foťákem jsem měla dříve, teď mám HTC a jsem spokojená. Přídám si tě:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hehe! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má/měl takovej úžasnej telefon. Jeden čas jsem měla i s foťákem, ale když už prostě nefungoval, tak jsem měla starou bráchovu 3310 a nebyla schopná si koupit telefon třičtvrtě roku až když si tatínek konečně pořídil novej a měl v akci k tomu takovej na psaní sms a volání, tak mi zbyl. Jenže trochu nefunguje mikrofon, takže když telefonuju a není tam ticho, tak furt říkám:Co říkáš? Mluv nahlas? :-D Co to je za typ telefonu prosím? :-) Je načase si asi pořídím nový, nebo mi někdo z mých známých pořídí naslouchátko. :-D

    OdpovědětVymazat