Veronika

by - března 20, 2014

V poslední době chodím spát pozdě  a vstávám brzo a stejně absolutně nic nestíhám. Máte to podobně?
Vždycky když jsme plánovali bydlení, tak jsem si myslela jak spolu budeme trávit spoustu čau a ono je to přesně naopak. Máme většinou štěstí, že když mám volno já, tak je přítel v práci a naopak. Takže se většinou vidíme jen když přijdeme z práce, což u mě  bývá tak kolem půl desáté.I když jo! Minulý týden jsme pro sebe měli jeden den a  užila jsem si ho. I když jsem se musela vykašlat na ostatní věci, které teď horko těžko doháním. No což.

Ale tak teď z jiného soudku. Někdo se zmiňoval, že mám přidávat celé série, ne jen jednu fotku. tak tu mám pro vás pár  portrétovek  Veroniky. jsou takové obyčejné, ale Verča je kočka, takže stačí i tohle. Je to ještě z období kdy bylo škaredě  ajá na těchto fotkách ulítávala:)

mua+styling+foto: moje práce














You May Also Like

5 komentářů

  1. Áno, bude super, keď budeš pridávať celé série. Slečna je naozaj kočka a tá tretia fotka mi vyrazila dych :-) super

    Nat

    OdpovědětVymazat
  2. Občas donuť ty slečny usmát, ať máš v sérii polootevřených pusinek aspoň jednu fotku s úsměvem a naopak. :D Všechny fotky jsou krásné, ale jak jich jde takhle několik za sebou, už po takové třetí si člověk říká, jestli se vůbec slečna umí tvářit i jinak. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že moc nemusím, když se mi holky na fotkách smějí a navíc mám to štěstí, že se nikdo smát stejně nechce:D

      Vymazat
  3. Mně přijde, že se tváří pořád stejně

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda těch příčesů, ty to kazí.

    OdpovědětVymazat

Instagram