Pár "zajímavostí/ nezajímavostí" o mě.

by - března 17, 2014

Mám za sebou pracovní víkend a dobrovolně jsem vstala v 7 hodin ráno, když šel přítel do  práce. Nevím co se se mnou děje. Docela pochybuji o tom, že by se ve mě probudilo moje lepší a zodpovědnější já. I když dnešek bude ve stylu pracovním.

Abych vám pořád necpala jen fotky, tak jsem se rozhodla napsat pár "zajímavostí" o mě.

O jídle:

  1. Miluju brusinkovou paštiku. Vlastně všechno kde jsou brusinky a je u toho i maso. Stejně tak různé kombinace s mandarinkami, ananasem a broskví. Mńam.
  2. Mám  období, kdy pořád jím krupičnou kaši.  Jsme schopná dát si ji každý den. Pak mi nemá růst prdel, že?
  3. Umím vařit jen "minutky". Takže knedlo,vepřo zelo a svíčkovou ode mně nečekejte. Ale abych  se zas pochlubila. Minulý týden jsem upekla svoji první sekanou a uvařila svoji první gulášovku.
  4. Nejím houby, ale mám hrozně ráda  houbovou polívku a houbové omáčky. Samozřejmě že  z nich houby vybírám!:D
  5. Mám ráda míchaný vajíčka se šunkou a cibulkou,ale nikdy bych nebyla schopná sníst vajíčko natvrdo a když ho vidím plavat ty cucky v česnečce dělá se mi šoufl.
  6. Mám ráda různé rajčatové omáčky a miluju rajčatovou polívku, ale  čerstvérajče bych do pusy nestrčila:D
O kosmetice a nakupování:
  1. Nemám ráda antiperspiranty Rexona. Máma je dřív kupovala pořád a mám  proti nim hroznou averzi.
  2. Pořád si kupuji sprcháče od Baley
  3. Nikdy jsem nechodila do Yves Rocher,ale do té doby co tam mám kartičku tak tam chodím pořád. Ty slevy mě zničí.
  4. V poslední době se  prakticky nemaluji, protože mě to nebaví. Mnohem radši  líčím někoho jiného.
  5. Ujíždím na lacích od Gabrielly Salvete,ale nerada si lakuju nehty:D
  6. Miluju když kosmetika voní po fialách.
  7. V poslední době se začínám ovládat když nakupuji. Už si nekoupím všechno,co je ve slevě. jsem na sebe pyšná!:D
O knížkách, filmech a seriálech.
  1. Nikdy dřív jsem nesledovala Přátelé díl po dílu. teď na tom s přítelem ujíždíme.
  2. Koukám na hroznou spoustu seriálů. Můj první a nejoblíbenější seriál byl Gossip Girl.
  3. Nemám ráda horory. Hlavně ty, kde jsou duchové,démoni. Jsem hrozný posera a bojím se pak být sama doma.
  4. Jednou jsem byla v kině na  Kruhu a  pak jsem několik týdnu  pořád viděla Samaru.
  5. V pubertálních letech  byly mými nejoblíbenějšími filmy Protivný sprostý holky a Mezi námi děvčaty. Doteď si je občas při uklízení pouštím jako kulisu.
  6. Mám ráda Keiru Knightley, Annu Hathaway,  Reese Witherspoon a Rachel McAdams
  7. Mezi moje nejoblíbenější filmy patří Zápisník jedné lásky a Velmi nebezpečné známosti.
  8. I přesto, že hodně čtu, dělá mi velký problém vyjadřování. Věčně se nedokážu vymáčknout.
  9. Moji nejoblíbenější autorkou je Richelle Mead. A i když mi většinou knížky o upírech přijdou  jako děsná krávovina, tak u ní mě to strašně baví. A ještě Tess Gerritsen
  10. Harryho Pottera jsem četla snad 10krát.  Když jsem byla mladší a vždycky vyšel nový díl, četla jsem v noci s baterkou pod peřinou, protože jsem byla hrozně zvědavá jak to dopadne.
  11. Byla jsem v kině na Vampýrské akademi ( podle knížky Richelle Mead) a odcházela jsem z  kina fakt znechucená,
  12. Nechodím do knihovny. Nemám ráda, když si  přečtu knížku, líbí se mi a já si ji nemůžu nechat doma.
A všechno ostatní:
  1. Nemám ráda sport,ale jako malá jsem měla hrozně ráda gymnastiku. Bohužel teď už ani neudělám pořádně hvězdu aniž bych si u toho nenatáhla sval.
  2. Bojím se autistů. Měla jsem na praxi na starost autistického chlapečka a dal mi dost zabrat. Vždycky když  slyším jak  někdo volá na někoho jeho jménem  popadá mě panika.
  3. Když vidím krev je mi na omdlení,ale když jsem chodila na plazmu nevadilo mi to. Přeci jen v těch hadičkách to zase nevypadalo tolik jako krev!:D
  4. Hrozně se bojím jezdit na černo v MHD.
Takových "pár blbostí" o mě. A teď mi řekněte něco o sobě, ať ten článek nepůsobí tak sebestředně:)

Konečně fotka, kde jsem ostříhaná,ale  téměř nenamalovaná, tak to berte prosím s  rezervou:)

You May Also Like

5 komentářů

  1. já mám tyhle práskací články ráda. Sama jsem jich už docela dost napsala, takže se ti tu nebudu opakovat. :) V některých věcech jsem na tom hodně podobně jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ty toho máš. :D Já naopak knihovnu a knížky z ní miluju, i když se nic nevyrovná tomu si moct nechat knížku doma. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, já krupicovou kaši neměla několik let a teď si ji na koleji dělám ob týden. :D Protože komu by se chtěly vařit nějaký složitosti, žejo? :D A s houbami to mám stejně jako ty, houbu jako takovou bych nepozřela (ta konzistence je nechutná), ale třeba žampionového krému bych se mohla užrat!
    Teď jsi mi úplně udělala chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Baví, ma, že máš také protikladné tvrdenia, ako napr. to s hubami :D Mimochodom, krátke vlasy ti pristanú, ja som tiež rozmýšľala nad ostrihaním, ale nejako nemám odvahu zbaviť sa týchto mojich :-)

    Nat

    OdpovědětVymazat
  5. Krupice! Teď na ni mám chuť. :D
    taky mě nebaví se líčit. Ale i se tak sama sobě docela líbím - s minimem srandiček na dělání obličeje z ksichtu. A možná i proto tak ráda fotím holky. Čím míň makeupu, tím víc mě to baví.
    Na té fotce ti to sluší.

    OdpovědětVymazat