Moje krásné modelky.

by - března 04, 2014

Snažím se fotit, co to jen jde, ale v poslední době  se dostavuje pocit, že si připadám čím dál víc k ničemu. Pomalu a jistě mě přestává bavit fotit na zakázku. Nenaplňuje mě to.  Proto jsem ráda, když si můžu jednou za čas udělat radost a  fotit si jen pro sebe.

Dnes tu mám pro vás tři úžasné slečny. Dvě Veroniky a  jednu Zuzku.

S černovlasou Verčou už jsem jednou fotila. Bylo to někdy  v zimě minulý rok. Byla hrozná zima a foukalo. Teď nám počasí  vyšlo o trochu lepší.
Na tohle skvělý místo jsme narazili náhodou  hned vedle bytovek a fotili jsme tam téměř celou dobu.


Ve stejný den jsem také fotila  druhou Verču, která je úplně jiný typ. Na fotkách působí hrozně křehce a étericky  :)


A na závěr Zuzku, kterou určitě ještě někdy uvidíte protože právě sní chceme fotit fotky pro náš e-shop. No není krásná?:)









You May Also Like

10 komentářů

  1. Je zajímavé, jak je každá slečna vážně úplně jiná :)) A líbí se mi, že se Ti dle mého názoru podařilo zachytit citlivě právě každou z nich.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné modelky a fotky se ti velmi povedly :) Myslím, že na každé si zachytila její vyjmečnost a to co ji charakterizuje:)

    OdpovědětVymazat
  3. A já si teď nejsem jistá, která mě nadchla víc. Těším se na další fotky:))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné jsou všechny. Ty první dvě - to je jako peklo vs nebe ... Taktéž se těším na další snímky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Nádherné jsou všechny slečny, ale nejvíce mě učarovala první Verča, vypadá tak trošku démonicky, ale v dobrém samozřejmě. Nicméně slečny půvabné, fotografie skvostné, takže jen tak dál! A chápu co tím myslíš. Taky mám pocit, že když samu sebe do čehokoliv tlačím, nenaplňuje mě to. Nejlépe je věci dělat podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, potom to vychází na jedničku, přesně jako tyto fotky! Seš šikovná. Moc.

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou krásné, taky občas fotím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Slečna na poslední fotky se mi moc líbí, má zajímavý obličej.

    OdpovědětVymazat
  8. Ono to asi chce, to focení trošku prokládat, aby člověka jedno nebo druhé nezačalo nudit. Chápu, že po tolika foceních pro jiné, jsi měla chuť zase nafotit něco jen sama pro sebe :) Fotky jsou parádní. Hlavně druhá se mi moc líbí. Slečna vypadá vážně jako víla :)

    OdpovědětVymazat
  9. Brala bych víc fotek vždycky z oné série, mrzí mě, že je zveřejňuješ jen po jedné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné :) Akorát mi na druhé fotce přijde že má modelka červené uši i stíny třeba u nosu :D Kdyby byly ty barvy nějakou úpravou dořešené, bylo by to podle mě ještě lepší a něžnější (nepůsobilo by to na mě tak nemocně) :P

    OdpovědětVymazat

Instagram