Když ze sebe udělám člověka (Před/po )

by - března 21, 2014

V poslední době jsem nějaká akční.


Dneska jsem  po dlouhé době rozhodla, že se konečně namaluj. Byl to sice boj, ale nakonec se jakž takž zadařilo.

Foťák toho dost sežrala, ale myslím že rozdíl vidět je, i když oči mám ve skutečnosti dost tmavší.

Jsem obvykle  dost bledá, ale v poslední době jsem ještě  " vyblitější"  takže je občas boj sehnat make-up abych nevydala jak  náčelník  nějakého kmene.
Momentálně nejčastěji používám Revlon Colorstay odstín Ivory ( pro normální a suchou pleť). Myslím, že za ty peníze bych lepší nesehnala. Na stínování a občas místo Revlonu používám paletku od Maqpro - tuhle - dostíny TF1B. Nikdy dřív jsem an tuhé make-upy nebyla, ale tento bych už nevyměnila.
 Místo štetce na make-up požívám Beauty Blender. Dřív jsem pracovala normálně se štětcem,ale od té doby co ho mám  BB jsem na něj nešáhla.

Na oči  a obočí jsem použila Nude paletku od Sephory. Mám ji cca půl roku a  jsem sní hrozně spokojená. Tvářenka byla také ze Sephory, konkrétně tato ( ta nalevo) . A rtěnku vám bohužel nepovím, protože paletku v  v které ji mám jsem si dělala sama a už nějak netuším, co je co:)

Tak doufám, že se neleknete mé maličkosti před.
Jeidná úprava co na fotkách proběhla je oříznutí.




Krásný den všem:)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Děkuju za komentář :) Já dělám "Oriflame lady" už asi 4 roky a jsem s ním docela spokojená, většina věcí mi sedí, tak proč ne. :) Doufám, že o rtěnkách bude nějaký článek, jsem zvědavá na tvoji reakci. Já mám od Orifu rtěnek několik, z jedné mi praskají rty a nejspíš jsem na ni alergická a další dvě mi připadají, že jsou totálně bez výdrže. :/

    Jinak ti to hrozně sluší, i nenamalované. Já bez líčení vypadám jako vyblitý Jóžin z bážin. Pleť poďobaná, kruhy pod očima.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná pred i po :-* krásná Gabinka. skoda, ze nevis, o jakou jde rtenku. je fakt bozska.

    OdpovědětVymazat
  3. bomba!!! Takhle bych se taky chtěla umět namalovat. A to je mi už tolik roků!!! Žádná malá holka, ale prostě většinou pořád sahám jen po řasence a lesku, max rtěnce a konec. Přitom "šminky" doma mám, ale ... nechce se.

    OdpovědětVymazat