Jarní krásky

by - března 27, 2014

Přemýšlím kolikrát jsem za poslední  měsíc chtěla dát výpověď. Asi vždycky, když mě  něco nehorázně nasralo. Nejvíc asi výplata.  Jdu si naivně představovat, že jednou nebudu muset pracovat  a budu moct jen fotit, fotit a zase jen fotit a vydělám si na chleba.

Edit:  Vlastně fotit nechci, protože bych se akorát musela vždycky nasrat tím,  jací jsou lidi ignoranti a blbci. Zlatý TFP.

Z nejnovějšího focení s krásnou Romčou.


Janičku už jste zde vidět mohli. Mohla bych krátkovlasé slečny fotit pořád!:)

"Fototesty" S Áďou



Marťa za mnou přijela z Brna a byla s ní hrozná sranda. A taky se na fotkách směje!:)



 Naše malá  Sabinka. Přítel už je trojnásobný strejda a  všichni mají samé holky!:)


foto +mua ( až na Marťu )+ styling : GabrielaPFotografie

You May Also Like

7 komentářů

  1. Ano, vidím, směje se! A krásně se směje! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka, to je jako víla ... překrásná hra barev :-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky... hlavně první dvě se mi moc líbí... Jak píše renuška - první slečna vypadá jako pohádková víla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první se mi líbí nejvíc, Romča vypadá jako víla:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! souhlasím, Romča je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  6. nejvíc se mi líbí fotka s Romčou a Marťou :))

    OdpovědětVymazat
  7. Úchvatný. Dříve jsem taky fotila(modelka), ale bohužel už neni tolik času, takže fakt jen výjimečně, škoda no.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat

Instagram