Fotky před a po/ úpravě

by - března 13, 2014

Čeká mě dlouhý víkend strávený v práci. Přiznám se, že ty víkendy vyloženě nesnáším. Hlavně proto, že na bytě zůstávám sama protože přítel často jezdí do naší rodné  vísky. Momentálně jsem se konečně na chvíli utrhla, abych vám zdělila svoje dojmy z posledních dnů. Ono asi takhle. V pátek jsem chytla nějaký bacil a od té doby až do úterka jsem běhala na záchod rychlostí, jako kdyby mi hořela koudel u prdele. V úterý jsem to vzdala a šla k doktorovi. Od té doby je mi fajn. I když mě příští týden čeká nahrazování si směny  práci, co se dá dělat.


Dnes tu pro vás mám  pár fotek před a po úpravě. Docela dlouho jsem nic podobného nepřidávala:)





PS: Zdržte se  komentářů k tomu, že jsem upravovala praporce a že vám by se to jako zákazníkovi nelíbilo, protože až na poslední fotografii je všechno focené pro vlastní potřebu a ne pro zákazníka. 

You May Also Like

9 komentářů

  1. Já jsem asi slepá ale nevidim úpravu proporcí:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první je po úpravě hrozně přepálená - myslím, že je škoda, že se tam ztrácí pozadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bys mi přiblížit, kde je fotka přepálená? Já jsem asi slepá,ale nějak to nevidím.

      Jinak Gábi, za mě palec nahoru. Si čím dál lepší:)

      Vymazat
  3. Kdybys na to neupozornila, tak si jiných proporcí ani nevšimnu. :)
    Fotky se mi líbí, jen na té poslední bije do očí kontrast té přírody (co to je, obilí, slaměnej keř, what :D ) a toho neonového doplňku... Jinak by to krásně sedělo v kombinaci s barvou vlasů té slečny, ale ten náhrdelník prostě odvede pozornost.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se podobné věci nikdy naučit nepokoušela, lidi nefotím, tak jsem neměla důvod:-). Mně osobně se zas ta první hrozně líbí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné úpravy. Jen u té druhé by to chtělo doladit to pozadí napravo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní úpravy. Fotky díky nim krásně vyniknou. Takovýhle styl úprav se mi líbí a fotka díky nim vypadá lépe a ne jako někdo, kdo fotku přeupraví tak, že motiv úplně zanikne a úprava potlačí fotku jako takovou :) paráda

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké úpravy máš :) a náhodou, úprava ruky je neroznatelná a prospěla fotce

    OdpovědětVymazat
  8. Ta první je po úpravě dokonalá :3

    OdpovědětVymazat