V jednom kole

by - února 07, 2014

Nejsou zrovna ranní práče a pokud nespím aspoň 8 hodin nejsem ani použitelná. A  v poslední době spím málo a  v sobotu jsem pro změnu nespala  vůbec. Není nad to přijít v sobotu   o půl 10 z práce, sednout si k fotkám, dodělat je o půl 9 ráno a jít znova na 12-ku. Přiznám se, že  když jsem se v neděli večer doplazila domů byla jsem poněkud mimo. To je tak, když chce člověk vydělávat, dělat to, co ho baví a ještě jednou vydělávat.

Co mě v posledních dnech zrovna nepotěšilo:


  • Vidíme se s drahoušem minimálně. Buď jsem v práci já, nebo je v práci on. nebo zase pro změnu upravuji fotky.
  • Odchází nám lednička do věčných lovišť. Docela paráda. Takže místo toho abych si koupila stůl a knihovničku si půjdu koupit pračku.
  • Přesunuli mi premiéru filmu, na který  jsem se tak těšila! Takže místo 13.2 půjdu do kina až 7.3!
  • Urvala jsem   v koupelně takový ten čudlík, kterým se nastavuje, jestli poteče sprcha, nebo normálně proud z kohout. Good job Gábino!
  • Drahouš měl  narozeniny a já byla celý den v práci. Chtěla jsem mu upéct krtkův dort,ale nejde lednice a nemáme formu!:D  
  • EDIT:  Lednice začala fungovat. Dělá si z nás prdel.
  • Večer pořádám  "děsně hustou párty" a je tu bordel, není nakoupeno, není navařeno a   nikomu se do toho nechce- Tam ta da dá.
  • Navíc jsem slíbila, že budu přispívat častěji než jednou za týden a nějak toho nejsem schopná. A štve mě to.
Tak teď aspoň na ukázku Páju, která má úžasná kukadla! A taky jsem po delší sobě tenhle týden konečně vylezla kvůli focení i ven. I když jsme málem umrzla, tak doufám, že fotky budou super:)



You May Also Like

3 komentářů

  1. Páni, slečna má opravdu úžasné oči!

    Jinak sakra, co se s těma ledničkama v poslední době děje. Našim taky odešla, tak kupovali novou a nám s přítelem na bytě začala nehorázně mrazit ale přestala nahoře chladit,takže nám majitel bytu také pořídil novou. A teď i ta vaše?

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně krásná oči. Jinak držím palce, abys nějak zvládla to, že den má jen 24 hodin. Někdy s tím mám také potíže :-)

    OdpovědětVymazat
  3. S lednicema je neustálá potíž :) PS: Slečna má nádherné oči:)

    OdpovědětVymazat