New-in

by - února 27, 2014

Chtěla jsme z pátečních článků udělat tradici,ale protože jsem k ničemu, tak z toho selhalo. Ovšem naplánováno toho mám zase opravdu hodně. Jako obvykle. Ale dost. Na článek plný informací, se můžete těšit o víkendu :)

Tentokrát jsem  úplně vypustila  oblečení a stejně tak tu chybí i další věci z bižuterky a kosmetiky,ale jelikož jsem bordelář, nemohla jsem je nikde najít.

U bižuterie se pokaždé  oháním tím, že ji 10% využiji u focení a většinou to taky tak je ovšem teď jsem sáhla i po kouscích u kterých ani nevím, co mě to chytlo. Konkrétně zlaté kruhy a  barevný náhrdelník. Zlaté kruhy mi vždycky připadaly jak pro cikánky a  barevné  také nebyly zrovna moje parketa. Nakonec jsem nadšená z obojího.


Co se týče kosmetiky, tak moje kroky nejčastěji směřují  do Yves Rocher. Můžu říct, že za to můžou neustále ty slevy, které mi posílají. Moje utrácení je tedy jejich vina.

1. Yves Rocher -  Expresní odličovač na oči s chrpou ( dvousložkový)
2. Yves Rocher - Korektor pro bezchybnou pleť
3. Yves Rocher - Přirozená tvářenka, odstín 30 - Teint mat rose
4. Sephora poudre illuminatrice copacte, odstín Golden
5  Sephora Artist's Blush -Coral
6. Avon - Paleta očních stínů Luxe
7. Rtěnka Golden Rose, odstín 116
8. Lesk na rty Essence Stay Matt
Artist’s Blush

SEPHORA poudre illuminatrice compacte


Myslím že musím vážně přestat nakupovat!

You May Also Like

3 komentářů

  1. To je ovšem slušný nákup! Kosmetiku Yves Rocher jsem zatím neměla tu čest příliš poznat, ale doma jsem od nich kdysi měla skvělý hydratační krém :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nakupuju v Yves Rocher hlavně kvůli těm slevám, co mi chodí:D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty náušnice ve tvaru barevných papoušků, nebo jak je popsat :) Taky jsem po podobných pokukovala, ale nakonec jsem usoudila, že bych je stejně asi neměla k čemu nosit... ale znám se, asi v budoucnu neodolám :) A druhá fotka mi připomíná, že si potřebuju koupit korektor :)

    OdpovědětVymazat

Instagram