Krásná Zdenka

by - února 14, 2014

Pokud netrávím čas v  práci, tak se aspoň snažím fotit. Ovšem čas na následný post proces už bohužel nezbývá. Tudíž se všechno snažím dohánět po večerech a pak si připadám  jak zombie.

Dneska tu pro vás  Zdenku. Je super fotit někoho, kdo si věří a užívá si to.  I když těch téměř -10 stupňů nebyla žádná slast:)

Focení  jsme plánovali snad dva měsíc, než jsme ho konečně uskutečnily. Jednou se nám nechtělo, jednou pršelo, jednou byla Zdenka nemocná , jednou mě la kocovinu, jednou  jsem měla kocovinu já a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna  :D
Nakonec focení trvalo jen chvíli a většinu času jsme se jen ohřívali v autě.

Přiznám se, že já jsem nadmíru spokojená a určitě to nejsou  poslední fotky, které se Zdéňou uvidíte, protože razí heslo : Musím se fotit dokud jsem mladá a krásná! :D

mua+ foto : moje práce, styling - Zdenka



Jednu momentku.











You May Also Like

9 komentářů

  1. Paneláky v pozadí mi tam nesedí, víc se mi líbí fotky, kde nejsou vidět.
    Jinak sebevědomí ze slečny přímo srší. :D (y)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že mě ty paneláky nijak nevadí a kdyby si na ně neupozornila, tak s jich ani nevšimnu :)
      Jinak líbí se mi všechny, konkrétně asi nejvíc čtvrtá odspodu:)

      Vymazat
  2. Krásné fotky, moc se mi líbí ta třetí od konce. Zdenka je opravdu moc hezká slečna, je vidět, že si věří a dělá to divy:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Umí se prodat a proto ten výsledný efekt je tak profesionální. Znovu tleskám skvělé modelce i perfektní fotografce a vizážistce.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdeňka je krásná a otužilá :) Jak už tu upozornily čtenářky nade mnou, věří si a je to úžasné, nakolik můžeme lidi ovlivnit jen vyloženě tím, co si o sobě myslíme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Luxusní. Asi někdy za tebou přijedu na focení :D ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Také se musím přidat k ostatním-ze slečny vyzařuje určitá jistota a sebevědomí,ovšem mám pocit, že v naprsto zdravé míře. Zkrátka krásná mladá žena!:) A moc se mi líbí vizáž :) Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. wow, jsi asi první, komu sluší kožíšek, palec hore .)

    OdpovědětVymazat