Začátek roku 2014

by - ledna 09, 2014

Když opomenu jak mi bylo na Nový rok blbě, tak myslím, že ten rok začíná docela dobře. Za tenhle týden jsem měla  čtyři focení. Tři slečny a dva sourozence.  A já bych vám ráda ukázala jaké krásky mám možnost fotit. :)


mua+foto+ styling - moje rpáce

První z nich byla Terka, s kterou máme několik sérií a vážně jsme se u focení pobavili. tak apsoň na ukázku jednu z nich.


Jako druhou jsem fotila Barbaru a jelikož bylo jakž takž ucházející počasí, tak jsem vyrazily ven. I když nakonec se ukázala, že je všechno jen ne ucházející. Kvůli tomuhle nemám ráda zimu. Odrazujete mě fotit v exteriéru.



A na závěr tu mám Veroniku, kterou jsem fotila dnes ráno. Blondýnky moc nefotím. Nevím čím to je. Ovšem Verča byla skvělá! A v budoucnu se můžete těšit na víc bonďatých slečen :)


V poslední době mě  hrozně sere FB i blog. Fotky strašně zkresluje a buď to vypadá, že je to příšerná kvalita, nebo, že jsou přehnané vyretušované. A je to spíš naopak, retušuji minimálně.

Doufám, že tenhle rok bude s focením stejně úspěšný jak tento týden :)

PS: příště můžete očekávat článek  "New in" :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Nejvíc mě zaujala Verča! jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny fotky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  3. si děsná píča, co nic neumí!

    OdpovědětVymazat
  4. Mo se mi líbí první fotka, je krásně zaostřená, taková čistá a slečna působí křehce a díky barvičkám zároveň tvrďácky. Jsi vážně moc šikovná, kdyby mi to jen šlo stejně, jako tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. ... a já opět tleskám za vydařené snímky ... slečny jsou překrásné, líčení i focení je profesionální práce.

    OdpovědětVymazat
  6. holky jsou to hezké všechny, ale fotka jako celek se mi líbí ta prostřední. je v ní příběh, atmosféra.

    OdpovědětVymazat
  7. Och, tak Verča je nádherná!! A to hyzdění fotek fb i blogem mě taky irituje! A o rajčeti už vůbec nemluvím, to je nejhorší na světě!

    OdpovědětVymazat
  8. Jo a ještě by mě zajímalo, jestli se druhá slečna opravdu jmenuje Barbara (ptám se proto, že se tak sama jmenuju a vždycky jsem chtěla vědět o někom, kdo se tak jmenuje taky, takže na kohokoli, kdo se mi představil jako Barbara jsem vždy vyhrkla jeee, já takyyy a pak se ukázalo, že se slečnám jen nelíbí Barbora, tak si Barbara říkají :D).

    OdpovědětVymazat

Instagram