To nejlepší z roku 2013

by - ledna 01, 2014

Chtěla jsem sice rekapitulovat trochu jinak jinak, ale nakonec jsem se to rozhodla pojmout to tímhle způsobem. Doufám, že tenhle rok bude ještě úspěšnější, co se týče focení.

A teď k fotkám.  Nejsou  poskládaní chronologicky

Projekt s Míšou, u kterého jsem měla možnost spolupracovat s vizážistkou Jančou


Při dubnovém focení v Brně jsem měla možnost fotit i krásnou Nikču





Ve spolupráci s kadeřnicí Lenkou a moji krásnou spolužačkou Marťou


Verča alá Sněhurka, na kterou se můžete těšit i v tomto roce.


Další z brněnských focení s Pavlou


Miluji slečny s krátkými vlasy a Alenka byla kouzelná.


Baleťácká s Hankou


 Lucka a ukázka jak pózovat na podpatcích



 První  focení v roce 2013 proběhlo s Káťou


Když zrovna mrzlo a my neměli na práci nic jiného než jít do lesa házet peří -Áďa



Focení s krásnou Terkou

Thao a když konečně nasněžilo


Když přijela kamarádka  Z Lucemburska za rodinou a dovezla svého  přítele. Hanka a Daniel.


Když jsme vlezli s Markét kvůli fotce do bahňáku.


I zrzkám sluší BW.  Terezka.


Letní focení s Ilonkou


Když jsme fotili  se Zdenkou"nevhodné" fotky  ve škole a nebyli jsme za to pochváleni.

Vendy a popelnice :)

Jedno hotelové focení

Kristýna a její úžasné oči.


Když jsme fotili  v Praze s Míšou, která je z Tábora. :)



Naprosto úžasná Vendy!

Malá Zuzanka, kterou už jsme měla možnost fotit třikrát:)

Podzimní focení v autě s Domčou

Ten den nám ještě pořádně pršelo.



Jednu momentku ze svatby.



Nádherná Péťa





 Prosincové focení s Darčou, kdy jsme málem umrzli.



Předsilvestrovské focení s Gabčou na jednom úžasném místě!

Renča, aby jste viděli, že nefotím jen  mladé slečny:)

Janča a Maxík


A na závěr vám chci popřát úspěšný rok 2014 a budu doufat, že i nadále budete rádi chodit na můj blog. Jo a doufám, že se vám fotky budou líbit:)


You May Also Like

7 komentářů

  1. No tak tentokrát mě nejvíc dostali pánové a jejich momentka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky. Nejvic me zaujala adi ta s perim, je napadita. A nektere fotky maji vszne uchvatne barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi prostě úžasná víš? Moc se těším na tvoje další fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. na tědlech fotkách je úžasně vidět, jak se s každou sérií zlepšuješ. Doufám, že tenhle rok nás budeš zásobit dalšími skvělými fotkami a už se těším, co dalšího si pro nás nachystáš :) Přeju ti spoustu vhodného počasí k focení, davy spokojených modelů a modelek, kupu zakázek a zkrátka všechno to, co si fotograf může přát :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je fakt, že sem chodím docela často, takže se mi mnohé fotky připomněly, ovšem takhle v souhrnu nemůžu nic víc napsat než WAW, to je úžas! Jsi opravdu skvělá fotografka a máš ohromný smysl pro komunikaci s objektem i objektivem ... vznikají díky tomu senzační obrázky a já jsem ráda, že se o ně budeš dělit dál a dál a dál ...

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou nádherné, myslím že jsi vybrala úchvatné fotky :) líbí se mi, jakou mají plastičnost, dodneška nechápu, jak to děláš, ale je to naprosto parádní :) strašně se mi líbí ta fotka z bahňáku :3

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí, téměř každá... radost na to koukat :-)

    OdpovědětVymazat