Tereza

by - ledna 30, 2014

Měla jsem dva dny volna a od zítra zase do práce. Pracovat o víkendu není zrovna to, po čem bych toužila, ale  co naplat.

Snažím se horko těžko dohnat všechny resty a jde to vážně ztuha. Navíc když se snažím, co nejvíc fotit, když mám volno. Takže asi tak.


Tady máte aspoň  aspoň fotky Terky. Byla skvělá, byla sní sranda a je vážně kočka!:)

mua+styling+foto: moje práce








You May Also Like

5 komentářů

  1. Ta poslední fotka je skvělá, taková neobvyklá a zajímavá. Líbí se mi ale i ta předposlední a i všechno ostatní, tahle mě ale zaujala nejvíc. Jen tak dál :-) a ať se ti v práci daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, ta poslední je best of! A ty ostatní, ta kombinace něhy a do toho ostrá rudá rtěnka, je to ohromný kontrast, který určitě zaujme a prostě baví ... Skvělé!

    OdpovědětVymazat
  3. moc sympatická a krásná slečna. Fotky se povedly. Obzvlášť poslední dvě jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opět moc hezké fotky. Jen mm připomínku k stylingu - podle mě by slečna neměla mít tak výraznou rtěnku. Upozorňuje to na její krátkou bradu, obličej je takový nevyrovnaný. Podle mě bylo lepší zvýraznit oči. Ale stejně se mi fotky pořád líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemůžu se na ní vynadívat, má přenádherné rty a ta barva to jen podtrhuje, bože!!

    OdpovědětVymazat