Pořád žiju

by - ledna 24, 2014

Po více než týdnu mám zase aspoň trochu času na blog. 


Od minulého úterka, kdy jsem nastoupila do práce, jsme měla mezitím jen dva dny volno a jinak tam byla od rána do večera. Práce je to fajn,  ale díky  nedostatku personálu  jsme tam byla víc  než bych měla.  Ale od příštího týdne  začíná klasická pracovní doba, takže fajn :)

Momentálně mě čeká volný víkend, kdy musím dohnat všechny resty na které jsem neměla  do teď čas a také focení. Na které se vážně těším.  Přeci jen, teď už si nemůžu fotit, kdy se mi zamane, takže si to pečlivě plánuji. A taky jdu dneska líčit kamarádku na ples. Jsem z toho poněkud nervozní. Doufám, že se všechno podaří jak má :)

A mám tu pro vás fotky, které už jste kdysi vidět mohli, ale zrovna dělám koláž nad  postel tak jsem se jimi prohrabávala. Je to jen menší výběr, protože velká hromada fotek mě ještě čeká.  Mám naplánováno tak cca  100 fotek. Jsem zvědavá, kdy to budu mít hotové se svým tempem:D

A odteď už budu přispívat častěji.  Ruku na to!















































You May Also Like

7 komentářů

  1. To mi připomíná, že už jsme dlouho neviděli tvoji krásnou sestřičku! :) Už se nechce fotit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má teďka spratkovský období:D A je zima a já na ni nemám nervy:D

      Vymazat
  2. väčšinu fotiek si pamätám, ale je fajn si ich pozrieť znova :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, nádhera, nádhera. Fakt mě Tvoje snímky baví a já si říkám, jaká je škoda, že jsi z dálky, protože jinak ... bych asi do toho taky šla a fakt by mě zajímalo, jak elegantně bych z výsledku vybruslila vzhledem k mým x kilům navíc :-D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Vyfotíš potom i výslednou koláž? Jsem zvědavá, jak to bude vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ze své sestry si cvičíš velice dobrou fotomodelku. A ten ohňostroj se ti také povedl. Fotit věci, co se hýbají a nedají předvídat tak, aby to mělo nějakou kompozici je kumšt:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím ohňostrojem to byla opravdu jen náhoda. Jinak nejsem schopná vyfotit nic:D

      Vymazat

Instagram