Plesové líčení - Janča

by - ledna 04, 2014

Když mě Janča oslovila zda ji nalíčím na ples dlouho jsme se rozhodovala zda do toho jít, nebo ne.
Přeci jen, je to zodpovědnost a tu já nerada:))

Nakonec jsme se domluvili a  dneska proběhla  zkouška a jak to dopadlo, se můžete podívat zde. Udělali jsme dvě verze a ráda bych věděla, která se líbí vám :)

PS: Slečna bude mít tmavě modré šaty se stříbrným zdobením a doplňky:)


Těším se na vaše komentáře a připomínky :)





Mám pro vás i fotku  jen s podkladem :)




You May Also Like

10 komentářů

  1. Jsem pro to druhé :)
    I když pokud jde o ples, sneslo by to klidně i něco ještě výraznějšího, ale zase nevím, jaké má slečna šaty.

    OdpovědětVymazat
  2. Víc se mi líbí ta druhá možnost :) Výrazné oči slečně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Slečna má úplně nádhernej obličej a pleť.

    OdpovědětVymazat
  4. Definitivně to druhé, na prvním se mi nelíbí ta pusa.. rudé rtěnky miluju, ale tady podle mě slečně moc nesedí odstín.

    OdpovědětVymazat
  5. výjimečně souhlasím s davem a jsem pro druhou alternativu s výraznějšíma očima. Přijde mi, že tak slečně víc vynikne obličej. Navíc... i sebelepší rtěnka se po pár přípitcích a polibcích setře a pochybuju, že bude mít chuť si každou chvíli rtěnku obnovovat, takže by toho z líčení moc nezbylo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se teda více líbí ta první verze. :) Hlavně ale záleží na tom, v čem se cítí dobře slečna. Chtěla bych se taky umět takhle namalovat.

    OdpovědětVymazat
  7. Slečna je nádherná dáma s nádherně vyrýsovanými rty. To za a). No a za b) protože k modré jdou spíše studenější barvy líčení, určitě bych volila variantu druhou ... jak vidím, nejsem jediná.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně osobně se víc líbí to druhé líčení. Přijde mi, že ke slečně víc sedí...

    OdpovědětVymazat
  9. Také se mi víc líbí to druhé líčení, ale klidně bych jí ještě zvýraznila pusu. Asi ne tolik, jako na první fotce, ale trochu bych přidala.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se ohromně líbí oboje, takže výjmečně se nechávám strhnout davem a hlasuji pro druhé :)

    OdpovědětVymazat